Michel1978
Lid
Hallo allen,
Ik zat mij af te vragen wat het gemiddeld elektrisch verbruik is bij jullie.
Volgens mij is er afgegeven16,0 kWh/100km.
Volgens de App zit ik momenteel op 21.2 kWh/100km er zit dus bij mij momenteel 5.2 kWh/100km verschil in, dit is mogelijk te verklaren door de huidige temperatuur, het "spelen"(instellingen met contact aan) in de auto, voor verwarmen en de korte beschikbare data maar ik vind het toch nog best wel een groot verschil. Momenteel red ik dus de 100 km niet op een lading van 100 %. naar 0 %.
Hierbij de bron gegevens tot dus ver:
Datum ingebruikname: 1 november 2024
Periode: 1 november tot nu
KM stand: 260 KM
Verbruik: 21.2 kWh/100 km
Afwijking: 5.2 kWh/100 km
Brandstof: 1.3 l/100 Km
Hoor graag jullie resultaten, en ik zal ook regelmatig een update geven misschien kunnen we er "het grote kWh verbruik" topic van maken.
Groet,
Michel
Ik zat mij af te vragen wat het gemiddeld elektrisch verbruik is bij jullie.
Volgens mij is er afgegeven16,0 kWh/100km.
Volgens de App zit ik momenteel op 21.2 kWh/100km er zit dus bij mij momenteel 5.2 kWh/100km verschil in, dit is mogelijk te verklaren door de huidige temperatuur, het "spelen"(instellingen met contact aan) in de auto, voor verwarmen en de korte beschikbare data maar ik vind het toch nog best wel een groot verschil. Momenteel red ik dus de 100 km niet op een lading van 100 %. naar 0 %.
Hierbij de bron gegevens tot dus ver:
Datum ingebruikname: 1 november 2024
Periode: 1 november tot nu
KM stand: 260 KM
Verbruik: 21.2 kWh/100 km
Afwijking: 5.2 kWh/100 km
Brandstof: 1.3 l/100 Km
Hoor graag jullie resultaten, en ik zal ook regelmatig een update geven misschien kunnen we er "het grote kWh verbruik" topic van maken.
Groet,
Michel