Hallo allemaal,
Sinds 6 weken ben ik in het bezit van een Fabia Combi 1.4 74kw.
De auto is van 2003 en toen ik hem kocht stond er 23500km op de teller.
Omdat ik al jaren op LPG rijd heb ik er een gasfx instalatie laten inbouwen.
Omdat de instalatie niet direct leverbaar was heb ik 3 weken (4000km) op benzine gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 15.9 (6.3 liter per 100km)
Dit is het verbruik dat Skoda op de website ook opgeeft.
Volgens de verkoper zou mijn Skoda na inbouw van de lpg instalatie ongeveer 1 op 15 gaan rijden maar /forum/images/graemlins/407.gif helaas /forum/images/graemlins/407.gif dat gaat mij niet lukken.
Het verbruik de afgelopen 2 weken (2000km) op lpg is 1 op 12.8 (7.8 km per 100 liter)
Op zich ben ik best wel tevreden met dat resultaat maar ik vraag me toch af wat andere lpg rijders met een vergelijkbare auto verbruiken.
Graag hoor ik jullie reacties.
Groeten van Andre
Sinds 6 weken ben ik in het bezit van een Fabia Combi 1.4 74kw.
De auto is van 2003 en toen ik hem kocht stond er 23500km op de teller.
Omdat ik al jaren op LPG rijd heb ik er een gasfx instalatie laten inbouwen.
Omdat de instalatie niet direct leverbaar was heb ik 3 weken (4000km) op benzine gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 15.9 (6.3 liter per 100km)
Dit is het verbruik dat Skoda op de website ook opgeeft.
Volgens de verkoper zou mijn Skoda na inbouw van de lpg instalatie ongeveer 1 op 15 gaan rijden maar /forum/images/graemlins/407.gif helaas /forum/images/graemlins/407.gif dat gaat mij niet lukken.
Het verbruik de afgelopen 2 weken (2000km) op lpg is 1 op 12.8 (7.8 km per 100 liter)
Op zich ben ik best wel tevreden met dat resultaat maar ik vraag me toch af wat andere lpg rijders met een vergelijkbare auto verbruiken.
Graag hoor ik jullie reacties.
Groeten van Andre