Verchroomde sjorogen

Rallye

Forumguru
Vanavond was één van de verchroomde sjorogen achterin de kofferbak los. Ik kon hem met één slag weer vastdraaien onder het metalen beugeltje waaraan hij vastzit. Ik vraag me alleen af of er verder nog bevestigingsmateriaal nodig is (dat ik dus kwijt zou zijn), of dat het sjoroog inderdaad met een simpele slag aan aan het beugeltje bevestigd is. Wie wil het even voor me nakijken?

Frankie

Actief lid
Vanavond was één van de verchroomde sorogen achterin de kofferbak los. Ik kon hem met één slag weer vastdraaien onder het metalen beugeltje waaraan hij vastzit. Ik vraag me alleen af of er verder nog bevestigingsmateriaal nodig is (dat ik dus kwijt zou zijn), of dat het sjoroog inderdaad met een simpele slag aan aan het beugeltje bevestigd is. Wie wil het even voor me nakijken?

Hey, heel ff op topic; maar ik mag hopen dat je die domme uitspraak van JC in de handtekening hebt omdat je het er niet mee eens bent en ook jij het zo enorm dom vindt en dat je wilt dat iedereen ziet wat voor domme uitspraken JC doet. Of niet ?

Ik heb geen chromen sjorogen geloof ik, dus kan je helaas niet helpen. Mss "they can look after themselfs too" :-/

higgy

Forumguru
Daar kun je een privé-berichtje voor sturen, wat mij betreft.
Nu weer on-topic aub.

Lars

Lid
Bij mij zitten de chromen sjorogen (van de verhoogde laadvloer)
ook zonder verdere bevestigingsmaterialen vast aan het sjoroog wat je
zou gebruiken als je geen verhoogde laadvloer hebt.
in principe kan hij normaal toch niet los gaan omdat je als je het bagagenet er mee vast zet hem de goede kant op trekt.

Rallye

Forumguru
Bij mij zitten de chromen sjorogen (van de verhoogde laadvloer)
ook zonder verdere bevestigingsmaterialen vast aan het sjoroog wat je
zou gebruiken als je geen verhoogde laadvloer hebt.
in principe kan hij normaal toch niet los gaan omdat je als je het bagagenet er mee vast zet hem de goede kant op trekt.

Dank je, Lars.

Bovenaan Onderaan