Verdaat / V-Car Eindhoven

nomad

Senior Member
www.v-car.nl

Op aanraden van een collega daar eens gaan kijken voor een nieuwe lease-mobiel. Is me zeer goed bevallen. Verkopers weten waarover ze praten en zeer behulpzaam bij het samenstellen van de offerte. Werd zelfs na openingstijden nog teruggebeld na een vraag van mijn kant.
Nieuwe auto staat inmiddels klaar voor uitlevering, dus na aflevering en de eerste beurt meld ik me weer.

Hetzer

Forumguru
Re: V-Car Eindhoven

Ik ben ook wel eens met m'n vorige Fabia bij V-car te Eindhoven geweest om wat kraakjes uit m'n dashboord weg tewerken ondanks dat het niet mijn huisdealer is (dat is Vepreda uit Spijkenisse ,daarover binnenkort meer), ben ik daar ontzettend goed geholpen !!!!!!!!!!!!!
Ik kreeg ook zonder het maar te hoeven vragen een gratis "leen" Fabia mee ,zodat ik niet op de reparatie hoefde tewachten
/forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

nomad

Senior Member

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
... ondanks dat het niet mijn huisdealer is (dat is Vepreda uit Spijkenisse ,daarover binnenkort meer)

[/ QUOTE ]
Laat me raden.. Vepreda is dat ook van Voorne-Putten (VP Lease) ? Ik heb vroeger een Golf gehad van VP Lease uit Spijkenisse. Wat een baggertent zeg ! Alleen maar gezeik, reparaties niet of slecht uitgevoerd, enz. Daar kom ik dus nooit meer. Zou het niet eens aanraden voor anderen.

Hetzer

Forumguru

Ja dat klopt, De letters Vp van Vepreda staan voor de letters van de Voorne-Putten Holding ( Vw,Audi,Skoda Vp-Schadeherstel, Vp-bedrijfsauto's en inderdaad ook Vp-Lease!!!!!!)
Ik heb vroeger een polo'tje gehad die ook bij Vp-VW vandaan kwam, ook toen veeeeel gezeik gehad met het herstel van reparaties e.d

Toch valt het bij Vepreda 100% mee!!!
Vepreda is ook de einige Vp-dochter waar ze nog wel oog hebben voor de klant ( misschien is dat ook slechts om meer zieltjes te winnen? )

Maar ik zal binnenkort wel een verslag maken over Vepreda.

higgy

Forumguru

Weer even on-topic:

Ook al moet m'n Octavia nog afgeleverd worden, ook ik ben ERG tevreden tnt. met V-Car. De lease-man (Bart Luyten) weet gewoon waar ie over praat (meer hoeft ook niet!) en is een aardige peer. Heeft me een dubbeldinmasker en het trekken van de pulsedraad cadeau gedaan, en was niet te beroerd even een techneut (ook al zo'n aardige gast) uit de garage te slepen om mijn vrij technische vragen mbt. inbouw navigatie te beantwoorden.
De mensen daar zijn ECHT geinteresseerd en hebben ook gewoon LOL in hun vak.
Wat voor mij fijn was: ik moest in principe bij de huisleverancier van Dutchlease bestellen 'tenzij de lokale dealer meewerkte' (lees: Dutchlease' voorwaarden pruimt) En daar deden ze bij V-Car niet moeilijk over.
Goed bedrijf.

Bij V-car Eindhoven heb ik mijn huidige O1 combi gekocht, top bedrijf, goede service en klantvriendelijk.
Mijn O2 heb ik bij Nieuwkoop Den Bosch besteld, maar heb achteraf toch spijt dat ik niet naar V-car ben gegaan. Heb zeker een goede inruil gehad, ben op zich goed geholpen, maar het klant is koning gevoel, dat ontbrak er toch aan.
En de technische kennis van het verkopende personeel is ook niet echt goed.
Ga voor het onderhoud gewoon weer naar V-car.

Angel_O

Nieuw lid

Mijn idee. Ik heb er laatst (zie andere thread) een dubbeldin masker gekocht en uitleg gekregen over het aansluiten van de plusdraad aan de andere kant van het stuur. Dat laatste kost 80 euro als zij het zelf moeten doen. snel verdiend, of eigenlijk cadeau gekregen. Top-tent.
Ga er over 10000 km maar eens over de eerste beurt praten, pakweg eind augustus...

Mooie garage maar ze weten wel de prijzen zeg,kijk hier maar eens naar!

Occasions Zoeken

Skoda 105 1.0 S -Oldtimer-

bouwjaar 1986-08 bijzonderheden
Onderhoudsboekjes aanwezig, NAP ok. Huidige vervangende nieuwprijs 11,000 euro. Bezoekadres voor deze auto: Pisanostraat 49, 5623 CB Eindhoven. Dhr. v.d. Nieuwenhoff. 040-290.47.47. Afleveringskosten 185,- Euro, inclusief nieuwe APK.
km stand 32000
kleur groen
brandstof Benzine
deuren 4-deurs
carrosserievorm Sedan
transmissie Handgeschakeld 4-versn
motorinhoud 1046 cc
vermogen 46 pk
ledig gewicht 902 kg
APK Bij aflevering
BTW/marge
marge-auto

prijs € 5.950,-

aanwezige opties
Deelb. achterbank, Radio/Cassette, Trekhaak

Automobielbedrijven Verdaat B.V.

Bijlagen

• 2859-Vcar.jpg
    2859-Vcar.jpg
    26,6 KB · Weergaven: 58

Hetzer

Forumguru

Ook wel een beetje vreemd , dat je voor zo'n (oude) auto weer afleverkosten van 185 euri moet betalen /forum/images/graemlins/confused.gif

higgy

Forumguru

Mijn idee. Ik heb er laatst (zie andere thread) een dubbeldin masker gekocht en uitleg gekregen over het aansluiten van de plusdraad aan de andere kant van het stuur.

[/ QUOTE ]Zou je dat in het stereo etc.-draadje even willen beschrijven? Dan kan ik dat zelf ook doen. Dank je.

nomad

Senior Member

Ook wel een beetje vreemd , dat je voor zo'n (oude) auto weer afleverkosten van 185 euri moet betalen /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]
Hij zal voor aflevering wel gecontroleerd moeten worden, volle tank, nieuwe platen (zitten nog oude op) enz. Dat moet ook worden betaald toch ?

Maar dat neemrt niet weg dat je voor die 105 bijna 6000 euries moet neerleggen terwijl je als je goed gaat zoeken ook een O1 voor die prijs kunt kopen van een 5 of 6 jaar oud

higgy

Forumguru

Toen ik vandaag gekscherend V-Car belde en vroeg of ze op schema zaten zei een collega van Bart dat ze woensdag niet gingen halen. Die heb ik VRIJ RUSTIG verteld wat ik daar van dacht, en dat ik morgen teruggebeld wil worden met de mededeling dat woensdag gewoon blijft staan.
@#$#%%#@^&amp;&amp; !!!

nomad

Senior Member

Toen ik vandaag gekscherend V-Car belde en vroeg of ze op schema zaten zei een collega van Bart dat ze woensdag niet gingen halen. Die heb ik VRIJ RUSTIG verteld wat ik daar van dacht, en dat ik morgen teruggebeld wil worden met de mededeling dat woensdag gewoon blijft staan.
@#$#%%#@^&amp;&amp; !!!

[/ QUOTE ]
De mijne is donderdag wel klaar hoorde ik vandaag /forum/images/graemlins/smile.gif

higgy

Forumguru

En de mijne ook, morgen (vandaag, zie ik net...) eind van de dag.

Karstieman

Forumguru

Volgens mij is Nomad nog steeds bezig aan zijn eerste rit. Hij kan gewoon niet stoppen /forum/images/graemlins/smile.gif

nomad

Senior Member

Volgens mij is Nomad nog steeds bezig aan zijn eerste rit. Hij kan gewoon niet stoppen /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
Kom inderdaad net thuis /forum/images/graemlins/grin.gif Nee geintje. Alles goed verlopen. Top service bij V-Car. Harrie bedankt! Nog gauw even anti-carjack en het openen van de auto laten veranderen en rijden maar ! Ik hoop vandaag ff wat foto's te kunnen maken ! Ik zal ze in de galerij zetten en Karstieman hou je mail in de gaten !

higgy

Forumguru

Niet teveel slijmen /forum/images/graemlins/wink.gif
V-Car leest mee alhier...

Bovenaan Onderaan