Vergelijkende test met Superb III Combi. En de winnaar is? Jawel!

Bakkertje

Forumguru
Ja logisch dat de Superb wint als de Passat niet mee doet in de test :deuk::deuk::deuk::deuk::deuk::deuk:

Zonder gekheid mooi resultaat en als ik de foto's zo bekijk moet ik eerlijk bekennen dat ik die Kia niet onaardig vind..
#gaatmorgenmeteenplasjenaardedokter

BBO

Senior Member
Dit is allemaal met een korreltje zout te nemen. Als Superb rijder zie ik ook graag de Superb winnen. Maar dit is allemaal relatief....

Autoweek 29 jaargang 2015: 1 Skoda Superb berline; 2 VW passat berline
Autoreview september 2015: 1 Passat berline; 2 Superb berline; 3 Ford Mondeo berline; 4 Mazda 6 berline
Autogids 934: 1 VW Passat en Skoda Superb berline; 3 Ford Mondeo Berline; 4 Mazda 6 berline
Autogids 957: 1 Mazda 6 Wagon; 2 Renault Talisman Grandtour; 3 Skoda Superb Combi; 4 Peugeot 508 SW

TBiRD

Lid
Veel van die rankings hangen af van persoonlijke voorkeur. Daarmee neem gewoon de auto die je zelf wil. Ik heb na de SII nu een talisman grandtour in bestelling staan om eens iets anders te hebben.

gdisselkoen

Forumguru
En toen ik op zoek was naar een nieuwe auto, stond de Talisman nog niet in de showroom... Had in theorie ook de opvolger van mijn Peugeot 508 SW kunnen worden. Mijn nummer 1.

Bovenaan Onderaan