Vergrendelen / ontgrendelen via MySkoda app werkt niet

Sinds dat ik mijn Superb iV uit 2020 heb, kan ik de auto via de app niet vergrendelen of ontgrendelen. Alle andere functionaliteit zoals lampen knipperen, toeteren en klimatisering werkt wel prima. Als ik een vergrendel/ontgrendel opdracht geef, krijg ik na een paar minuten een foutmelding (bijgevoegd screenshot).

De dealer heeft ook mijn identiteit geverifieerd, dus volgens de dealer staat alles op groen, en zou het moeten werken. Ze weten het verder ook niet, en verwijzen me naar Skoda Nederland.

Iemand hier ervaring mee, of nog een idee om dit werkend te krijgen?

Bijlagen

• myskoda foutmelding.jpg
    myskoda foutmelding.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 14

Antera

Donateur
Je zal via de dealer moeten aanmelden. Je kan dit alleen als de dealer aan de hand van je legitimatiebewijs ( zodat zeker is dat het jouw auto is ) vrijgeschakeld voor je

Dat is al in maart gebeurd, en zojuist nog geverifieerd bij de dealer. Daar ligt het dus niet aan.

Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
En als je via de computer inlogt, kun je dan ook zien of je identiteit daadwerkelijk geverifieerd is?

Ja, via de pc staat er ook netjes dat ik geverifieerd ben. Dealer heeft dit nog bevestigd.

Bijlagen

• Screenshot 2024-06-18 185033.png
    Screenshot 2024-06-18 185033.png
    40,8 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt door een moderator:

Wullum

Actief lid
Niet uit te sluiten is dat dit in een abbo zit wat je moet afsluiten... Bij mijn O3FL had ik dat niet (was te krenterig) en ging de remote lock ook niet, bij mijn S3FL zat het er nog bij (alle vinkjes in het Skoda portal sonden aan) en werkt remote lock ook...

Bovenaan Onderaan