Verhogen Superb II (verlaging iets ongedaan maken)

ramniv

Senior Member
Ik wil "graag" mijn Superb iets verhogen, oftewel de verlaging iets ongedaan maken. Ik rijd met mijn boottrailer en elke redelijke drempel die ik pak, dan knalt de trekhaak op de grond. Behalve dat ik denk dat dit slecht is, stoor ik mij hier ontzettend aan.

Nu weet ik dat @Antera dit kan doen voor mij en die heb ik ook even een berichtje gedaan. Nu vroeg ik mij ook af of jullie een bedrijf/persoon kennen in de buurt van Doetinchem/Arnhem voor als Antera geen tijd heeft.

Hoor het graag en dank voor het meedenken.

Bijlagen

• IMG_8702.PNG
    IMG_8702.PNG
    847,3 KB · Weergaven: 113
  • IMG_8701.PNG
    IMG_8701.PNG
    1,2 MB · Weergaven: 110

ramniv

Senior Member
Sorry, vergeten te vermelden. Is inderdaad een KW schroefset, maar ik kan dat zelf niet.

ramniv

Senior Member
Iemand nog iets anders in de buurt zoals Arnhem? Heb er zelf wel één gevonden in Velp, maar het moet wel een beetje betrouwbaar zijn.

bobbl

Forumguru
Auto helemaal uit de veren tillen, dan kun je hem zo omhoog draaien, allebei kanten zelfde maat en als je hem veel omhoog schroeft(meer dan ongeveer een cm) zou ik hem opnieuw laten uitlijnen....

CDK

Forumguru
Als je de auto opkrikt kan je hem zo omhoog draaien met de bijgeleverde haaksleutel.

s-line

Forumguru
Achter kan je echt niet makkelijk met de sleutel verstellen, het is wel goed zelf te doen hoor inderdaad opkrikken en eigenlijk ff met zijn tweeën doen de een de veer in beetje in knijpen de ander kan dan zo het stelpotje verdraaien

Octavia32

Forumguru
Achter was altijd kut om te verstellen, heb het destijds zelf ook geprobeerd maar ben er maar
Mee opgehouden.

Voor kun je nog redelijk bij als het wiel eraf is.
Bijkomend voordeel is ook dat als je de auto wil opkrikken dit weer met een normale krik kan en niet eerst met houten balkjes of een krik met lage schotel.

Ik had weliswaar geen boot trailer maar drie volwassen achterin en de fietsdrager en hoorde toen ook de trekhaak.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan Onderaan