Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als je lane-assist hebt, is de verkeersbordherkenning nadien in te schakelen? Snelheid komt nu wel op mijn navi-scherm maar niet op mijn instrumentenbord.
Dit gaat 99% probleemloos. Heb 1x mee gemaakt dat het niet helemaal vlekkeloos werkte en dat hij een melding kreeg dat hij een storing op de verkeerstekenherkenning kreeg. Reden niet helemaal duidelijk.
@pieter s dat wat in je navi komt is van de navigatiesoftware :-)
Dan heb ik net die pech, heb het aangezet en krijg af en toe melding, maar lees net dat die melding ook af en toe opkomt bij auto’s waarbij het af fabriek aangevinkt staat.
verkeersborden op navigatie komen van navigatiesoftware. Verkeersbordherkenning komt op maxi-dot, denk ik?
Trouwens, gemerkt in Spanje, op m'n Amundsen ( 8" scherm, O3 fl, mei'17), niet enkel snelheidsborden, maar ook inhaalverbodsborden worden correct getoond.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.