Herald B
Nieuw lid
Beste forum-leden, ik heb hier al een poging gedaan met de zoekfunctie, maar kom er niet verder mee (sterker nog, eerder iets met bomen en een bos ... )
Dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Ik heb een Kodiaq SportLine uit 2021 met een Amundsen infotainment systeem inclusief MirrorLink, Android auto etc. Oneindige mogelijkheden, maar toch ben ik nog ergens naar op zoek en dat is een overzicht met verkeersinfo.
Ik reed hiervoor een Touran R-Line uit 2017 (met ik denk een Composition systeem) . Daarbij zat achter de knop CAR een scherm met een knop (dacht ik) TRAF en die gaf dan een lijst met alle verkeersinfo gesorteerd op wegnummer.
Hoe krijg ik zoiets met mijn Amundsen tevoorschijn?
Onder Flitsmeister en Co zie ik het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Dus mijn hoop is op jullie gevestigd.
Ik heb een Kodiaq SportLine uit 2021 met een Amundsen infotainment systeem inclusief MirrorLink, Android auto etc. Oneindige mogelijkheden, maar toch ben ik nog ergens naar op zoek en dat is een overzicht met verkeersinfo.
Ik reed hiervoor een Touran R-Line uit 2017 (met ik denk een Composition systeem) . Daarbij zat achter de knop CAR een scherm met een knop (dacht ik) TRAF en die gaf dan een lijst met alle verkeersinfo gesorteerd op wegnummer.
Hoe krijg ik zoiets met mijn Amundsen tevoorschijn?
Onder Flitsmeister en Co zie ik het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie reactie.