Ik heb op de passagiersstoel GEEN sensor, ging naar de garage om te melden dat t lampje t niet deed bij de passagiersstoel. Toen kreeg ik dus te horen dat die geen sensor heeft. Triest helaas. Foute bezuiniging.Volgens het instructieboekje, moet er ook een sensor in de pasagiersstoel zitten, die aangeeft wanneer de duopassagier geen gordel draagt. Bij mijn Fab werkt de pasagiersstoel niet. Zijn er meer mesnen met dit euvel? Of is dit een drukfout in het instructieboekje?
Ik heb op de passagiersstoel GEEN sensor, ging naar de garage om te melden dat t lampje t niet deed bij de passagiersstoel. Toen kreeg ik dus te horen dat die geen sensor heeft. Triest helaas. Foute bezuiniging.
Je hebt toch geen sensor nodig om te weten dat je een gordel om moet ?
Je hebt toch geen sensor nodig om te weten dat je een gordel om moet ?
Nee hoor, je hebt dan gegarandeerd al een nieuwe voorruit...Weet zeker dat je jaren erna buiten het glas ook zijn / haar haren dan nog op dat glas tegenkomt !!
Dat is een ding dat zeker is!bedoel op de glasscherven die je tijden erna nog tegenkomt !
hersens zal je zeker niet tegenkomen, want wie geen gordel omdoet heeft ze simpelweg niet !!
Zal zo rond 1970 zijn geweest dat ik al de automatisch oprolbare heupgordels in mn auto had.Wij Fred en ik reden al auto in het gordeloze tijdperk vanaf 19.. werd
het verplicht. Wat een onzin dacht ik toen. Totdat ik vrijwel voor mijn deur
na een botsing een hoofd door een voorruit zag steken.
Daarna nooit meer zonder gordel gereden.
leuk he? serieuzer gaat het toe op:en zo neuzelen we maar weer verder.....zoals bij elk draadje hier...
en zo neuzelen we maar weer verder.....zoals bij elk draadje hier...