Verkoop hem toch niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
jongens ik blijf toch heerlijk skoda rijder maar denk wel dat er wat aan dit blok gaat gebeuren of een 1.8 turbo of 1.4 tfsi er in leggen.

dan hebben we wel wat apparts en gaat dan ook zeker hard,
en daar zijn we eigenlijk wel op uit een fabia met meer dan 200 PK er in.

de bedoeling is een O2 rs gechipt er uit te kunnen rijden met een fabia.
dat is leuk er niet altijd gebruik van maken maar als je een keer snel weg wil zijn het dan wel kunnen.

maar wat er dan aangedaan zou worden:

verlagen 50/50 mm,
andere wielen 18 inch,
emblemen er af,
andere grill,
miss andere voorbumper moet wel strak zijn.
xenon, ( dim licht, groot lich, mistlampen,)

Jochus

Actief lid
Ik weet niet hoe je dáár 18" op gaat krijgen hoor. Ik vind het al hartstikke krap met 17'ers.
Verder succes hoor

Sportline

Senior Member
zozo dat zijn nog wilde plannen. Waar wil je eigenlijk zo'n motorblok kopen? Als alles goed verloopt met het blok en monteren dan wil ik dat ook wel in men Felicia. Het zou heerlijk zijn als ik met mijn Feliciaatje een Golf VR6 kan verslaan. haha,

haha morien of renooi met wijnig km rond de 10.000 km.
haha ja dat zou zkr wel leuk zijn maar een 1.4 170 pk kost tog zkr wel 2500 euro ex's inbouwen dus ja moet nog ff kijken ander gaan we voor het oude type 1.8 T

gr jeroen

cvegreen

Forumguru
Dat zijn zware getallen dat jij daar boven haalt voor een fabia.
18" onder een fabia , is dat niet een beetje te gek ? Onder mijn F1 ligt er standaard 14" dat is maar liefst 4 maten groter .
Je F1 moet dan wel nog die 200 pk waarover jij spreekt aan de grond krijgen he . Moet je versnellingsbak ook vervangen worden dan ?
Als je zo'n bruut geweld onder je kap hebt , ga je dan je remmen ook aanpassen , want we willen je hier wel houden op het forum , in een kistje onder de grond hebben we niets meer aan jou.

haha oke dat is wel weer waar ja er moeten achter ook schijven komen dan en brembo's voor.

maar het liefst hou ik mijn 1.4 bak er op WANT dan loopt die niet harder maar trekt die als een beer, en anders een TDI bak er op zetten het gaat me niet om snelheid maar om het optrekken dat is het leukste.

joergarms

Senior Member
Ik zie het allemaal nog niet echt gebeuren.
Die auto is nie gemaakt voor vermogens van een pk of 200, je kunt ze er wel inbouwen, maar dan is die auto echt niet fijn om te rijden.
Bij een klein buitje spinnen je wielen al.
Ik wens je er veel succes mee, mocht het ooit allemaal afkomen, dan spreken wij elkaar op een meeting!!:473:

Gieliovd

Forumguru
En jij wees lenen.nl van de hand?

Dit kan nog wel eens in de papieren gaan lopen als je ermee door gaat.

Andere motor, andere bak, andere wielen, andere banden, andere remschijven, andere remklauwen, verlagen en verstelbare veren, laswerk, uitlaat maken, bedieningen aansluiten.....

Succes man! Hoop dat je veel geld, tijd en ruimt hebt om dit te doen.

cvegreen

Forumguru
ik zou me er ook niet aan wagen om zo'n project op te starten. Ik zou dan liever mijn F1 verkopen en met dat geld + het geld dat je blijkbaar aan de kant hebt staan een wagen kopen die al meer aan jou eisen voldoet, dan je huidige F1 aan te passen. Want je stuit zowiezo op problemen , is het niet in het begin , dan wel later , want je F1 is niet gebouwd om zoveel pk aan te kunnen .

zkr wel wat is er leuker dan in je vrije tijd sleutelen, en een auto helemaal naar je zin maken die nog snel is ook.

velgen komen er 20 mei onder samen met weitec set en xenon zit er al ik dus gaat de goeie kant op.

Glenn

Actief lid
zet er ook maar een voorste stabilisatie in met een grotere bocht anders kan de cardan raken

als je maar -5cm gaat moet het niet lager best wel

en als weet waar zeeen achterste stabilisatie verkopen mag je het zeggen

zo faiba's 1.8t zijn er al een paar das dat lukt wel

heb zelf an een 4x4 gezien :)

welke motor zit er nu in ? want de 1.9tdi gaat ook tot 260pk

voeg mijn eens toe op msn als dat kan glennthijs@telenet.be

ken er zelf niet zo veel van maar ken er wel die dat gedaan hebben en ge er nu met op verlof de volgende dagen een 16 skoda's en de meetste rs

joergarms

Senior Member
zkr wel wat is er leuker dan in je vrije tijd sleutelen, en een auto helemaal naar je zin maken die nog snel is ook.

velgen komen er 20 mei onder samen met weitec set en xenon zit er al ik dus gaat de goeie kant op.

Plaats eens wat foto's van je modificaties, je maakt ons toch wel nieuwsgierig.

foto met xenon aan overdag beetje jammer eigenlijk maar ja.

meerdere foto's staan bij mijn profiel hier ;)

picture.php

zet er ook maar een voorste stabilisatie in met een grotere bocht anders kan de cardan raken

als je maar -5cm gaat moet het niet lager best wel

en als weet waar zeeen achterste stabilisatie verkopen mag je het zeggen

zo faiba's 1.8t zijn er al een paar das dat lukt wel

heb zelf an een 4x4 gezien :)

welke motor zit er nu in ? want de 1.9tdi gaat ook tot 260pk

voeg mijn eens toe op msn als dat kan glennthijs@telenet.be

ken er zelf niet zo veel van maar ken er wel die dat gedaan hebben en ge er nu met op verlof de volgende dagen een 16 skoda's en de meetste rs

haha voeg jij mij maar toe op msn want ik ga vanmiddag meteen weer een lang weekend weg.

jeroen_doleweerd@msn.com

maar weet dat ze er al zijn 1.8 t

ik wil het eigenlijk gaan proberen met een 1.4 tfsi maar daar hou ik jullie wel van op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan