Verkooppunt originele accessoires Skoda

Als jullie nog originele accessoires zoeken voor een Skoda dan kunnen jullie het best contact opnemen met BECSNL.com. Heb er nl. mijn Maxi DOT gekocht, MF-stuurwiel en Bleutooth-interface voor een leuke prijs.

Groeten Björn

MadDog2K

Actief lid
Goeie tip :)

Maar de onderdelen krijgen is doorgaans nog wel te doen (artikelnr opzoeken, en naar $dealer lopen) ... maar het inbouwen, dat durven veel dealers niet eens aan van dat soort componenten (gek genoeg).

Ja maar meestal zijn de onderdelen gigantisch duur, hier valt het wel mee. Je kunt zelfs een instrumentenpaneel van RS (incl. MaxiDOT) bestellen voor circa € 250,00 en een complete Bluetooth interface voor rond de € 299,00.

Goeie tip :)

Maar de onderdelen krijgen is doorgaans nog wel te doen (artikelnr opzoeken, en naar $dealer lopen) ... maar het inbouwen, dat durven veel dealers niet eens aan van dat soort componenten (gek genoeg).

MadDog2K

Actief lid
Ja maar meestal zijn de onderdelen gigantisch duur, hier valt het wel mee. Je kunt zelfs een instrumentenpaneel van RS (incl. MaxiDOT) bestellen voor circa € 250,00 en een complete Bluetooth interface voor rond de € 299,00.

Mm, waar heb je die Bluetooth interface laten inbouwen ? :)

Heb hem nog niet laten inbouwen en ik ga het trouwens zelf doen. Heb een vriend die een VAG COM kan regelen vandaar.

MadDog2K

Actief lid
Jammer.... zou 'm wellicht ook nog wel willen laten inbouwen, weet alleen niet waar en zelf ga ik er echt niet aan beginnen :)

Bovenaan Onderaan