Dit soort dingen hebben niets te maken met of het technisch mogelijk is. Er worden gewoon keuzes gemaakt door de importeur welke opties op welke modellen beschikbaar worden. Verlagen via je dealer met andere veren moet gewoon nog mogelijk zijn.
Ik heb nog een vraag over verlagen uitstaan bij mn dealer. Waarom kan een 1.8TSI 4x4 niet met sportonderstel geleverd worden en de 3.6 4x4 wel?
Toch blijft het een raar verhaal, je zou toch denken (zeker in deze tijd) dat elke euro er één is. De importeur maakt keuzes welke opties leverbaar worden, maak gewoon een boekwerk met 1000 opties zodat iedereen zijn eigen exclusieve Superb kan samenstellen, hij/zij betaalt er ten slotte een heleboel geld voor, en ik neem aan dat de marges op de opties hoger ligt dan de marge op de complete auto. M.a.w. klant blij en dealer blij
Voordeel is ook voor ons op dit forum dat iedereen weer wat anders heeft, lijkt mij ook wel leuk om te lezen waarom iemand voor een bepaalde optie heeft gekozen.
Misschien kort door de bocht, maar mercedes,bmw,audi, en vw doen het al jaren zo. Toen ik bij de A4 ging kijken en een folder mee kreeg, was de folder veel dunner dan het boekwerk waar alle opties en accesoires in stonden.
:crazy: