Vandaag mijn nieuwe Skoda Octavia 1.6TDI Combi Greentech opgehaald. Kwam er tot mijn "schrik" thuis achter dat men in plaats van 30mm Eibach verlagingsveren een compleet Skoda Sportsysteem heeft gemonteerd (dempers + veren), uiteraard wel tegen kosten van enkel de veren....
Uiteraard dealer gebeld en deze moest e.e.a. nakijken.
Rijdt perfect maar optische verlaging valt nauwelijks op....na de doos (waar men op mijn verzoek de oude veren in zou doen) te hebben bekeken ben ik erachter wat er gemonteerd is.
Pro systeem Skoda met artikelnummer FAA 629004
Op dit nummer is via internet weinig te vinden.
Weet wellicht een van jullie wat voor set dit exact is en of deze correct is voor onder mijn auto?
Mochten jullie niets weten, hoe kan ik PON benaderen (tel.nr.) om dit morgen na te vragen?
Alvast dank!!
Uiteraard dealer gebeld en deze moest e.e.a. nakijken.
Rijdt perfect maar optische verlaging valt nauwelijks op....na de doos (waar men op mijn verzoek de oude veren in zou doen) te hebben bekeken ben ik erachter wat er gemonteerd is.
Pro systeem Skoda met artikelnummer FAA 629004
Op dit nummer is via internet weinig te vinden.
Weet wellicht een van jullie wat voor set dit exact is en of deze correct is voor onder mijn auto?
Mochten jullie niets weten, hoe kan ik PON benaderen (tel.nr.) om dit morgen na te vragen?
Alvast dank!!