verlengde zekerheidsgarantie

Waalko Kramer

Forumguru
Heeft iemand ervaring met 1 of 2 jaar extra skoda garantie er bij te kopem.

Voor 2jaar extra moet ik 615 euro betalen.

Wat is wijsheid.

Olli

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met 1 of 2 jaar extra skoda garantie er bij te kopem.

Voor 2jaar extra moet ik 615 euro betalen.

Wat is wijsheid.

NIET DOEN!

Ik wilde het ook doen tot ik bij de kleine lettertjes de waslijst zag van wat alles uitgesloten is. Belachelijk. Ik heb het weggegooid maar als ik me goed herinner waren o.a. alle storingen van elektronische en mechanische onderdelen uitgesloten.

Cordoba

Forumguru
Buiten alle (al dan niet wettelijk toegestane uitsluitingen) heb je vaak op basis van europees consumentenrecht, veel meer garantie dan garages je vaak doen geloven.

Ridley

Forumguru
Ik heb er ook voor gekozen om het niet te doen. Vandaag verliep de deadline toevallig. Ik heb nog nooit iets vreemds gehad aan al mijn Skoda's. Ik ga er vanuit dat dat nu weer niet gebeurd.

Noord26

Forumguru
Hej dat is nieuw? Standaard is toch 2 jaar? Heb wel verlengde garantie genomen. Maar heb er niet voor betaald, erbij onderhandeld bij de aanschaf. ;)

Noord26

Forumguru
Buiten alle (al dan niet wettelijk toegestane uitsluitingen) heb je vaak op basis van europees consumentenrecht, veel meer garantie dan garages je vaak doen geloven.

Dat klopt. Maar recht hebben en het daadwerkelijk krijgen is weer een wereld van verschil.

hpolie

Senior Member
Nieuwe auto via Hoogenboom ( Pon dealer ), krijgen 3 jaar fabrieksgarantie

Daar wil ik dan wel even het fijne van weten, die van mij was nog geen half jaar oud toen Swarttouw overging naar Auto Hoogenboom. Dan zal ik toch even informeren hoe dit dan zit met mijn garantie, ben benieuwd hoe ze daar op reageren. Het zal wel niets worden?, maar niet geschoten is altijd mis. :lezen:

Henk

Bovenaan Onderaan