Verlenging Connect services. Waardeloos.

Spektrix

Nieuw lid
Het was tijd om wat Connect services te verlengen. Appeltje eitje zou je zeggen. Niks is minder waar. Na 26x de melding: uw factuuradres kon niet worden gevalideerd kwam ik bij de betaalwijze. Creditcard betaling geselecteerd. Helaas doorgestuurd naar de bank tegen €0,00 euro. Helaas dus ook
mislukt. Ouderwetse bankoverschrijving gekozen, betaling gedaan aan een bank in Luxemburg. Bedrag afgeschreven, 1 minuut daarna weer terug gestort en 1 minuut daarna weer afgeboekt.
Benieuwd of deze services nu verlengd zijn , heb er heel weinig vertrouwen in.

Net zo weinig als in mijn Enyaq überhaupt. Gaat geen week voorbij zonder rare meldingen in mn scherm. Lange wachttijden bij service stations.

Electronisch de allerslechtste auto die ik ooit heb gehad.
 

Jdbigg

Senior Member
Vergeet al die IT-dingen van de Enyaq. Gewoon niks mee doen en je leidt een stuk tevredener bestaan. Ook de Skoda navigatie gebruik ik niet. Gewoon Maps op CarPlay en ik rijd als een zonnetje heel Europa door. Fijne auto als je de Skoda (lees: VAG) software buitensluit.:giggle:
 
Ik moet zeggen dat ik de Skoda app sinds een jaar ofzo stukken verbeterd vind. Of eigenlijk: Hij werkt gewoon zonder problemen. En een stuk sneller dan voorheen.

Daarnaast gebruik ik de connected services incl. locatiedeling voor het automatische Slim(mer) laden bij Frank Energie. Ik hoef gelukkig nog niet voor die Connected Services te betalen, maar door op goedkopere tijdstippen te laden zou ik dat soort kosten er heel snel uit hebben.
 

Arjan1985

Forumguru
@Spektrix heel simpel allemaal. Verkopen je auto en meteen een nieuwe kopen. Geen VAG auto kiezen. Ik zou gaan voor Chinees. Lekker goedkoop en ziet er nog leuk uit ook.
Tenzij je least dan sterkte met het uitzitten van je lease tijd. Klagen bij je baas dat hij je op zadelt met een inferieure auto. En meteen stoppen met je maandelijkse bijdrage aan die auto. Dan wordt hij over 2 maanden gratis weg gesleept.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rallye

Forumguru
Daar ga je wel erg hard in @Arjan1985 . Als Skoda zo’n eenvoudig betaalproces niet voor elkaar heeft is dat gewoon niet best. Hetzelfde geldt voor de elektronica van sommige auto’s, met name uit de introductieperiode van de Enyaq en de Octavia IV. Je teleurstelling daarover uitdrukken mag.

@Spektrix Wellicht kun je in een voorstel-topic (te maken in https://www.skodaforum.nl/forum/forums/meet-greet.33/) wat over je lotgevallen zeggen. Als je hulp wilt, kun je voor een eventueel probleem een apart topic aanmaken.
 
Bovenaan Onderaan