verlichting knoppen airco

MrScratch

Nieuw lid
Ik heb zojuist een Octavia I aangeschaft met handmatige airco. Ik had in het verleden een Octavia I met climatronic en heb momenteel ook een Octavia II met climatronic, dus ben altijd gewend geweest dat de knoppen goed verlicht zijn in het donker.

In de Octavia I met handairco is het echter bij mij pikkedonker en kan ik 's avonds onmogelijk zien welke ik moet hebben voor temp, richting of blaassnelheid. Nu vraag ik mij af of dit bij alle Octavia I zo is, of dat de verlichting bij die van mij stuk is?

Hoort dit zo?

MrScratch

Nieuw lid
Ging er een lampje branden? :xyxthumbs:

'n Flauwe opmerking, inderdaad; ik geef het meteen toe ... Te meer daar je vermoedelijk gewoon gelijk hebt met je veronderstelling!
Dus in jouw octavia heb je wel die knoppen verlicht? De reden dat ik het vraag is dat het ook zo zou kunnen zijn dat er gewoon geen verlichting in de knoppen zit bij een handairco. Wacht, ik zie dat je een O2 hebt, dus dat antwoord kun je niet geven.

LenK

Forumguru
Zou kunnen dat ze niet verlicht zijn, maar ik denk eerder dat er iets kapot of niet aangesloten is. Zijn de knop(pen) boven de radio wel verlicht?
Maar zo'n ramp is toch ook weer niet. Zijn maar 3 knoppen die ook nogeens groot zijn.
Kun toch gemakkelijk op de tast bedienen.

Ik heb zojuist een Octavia I aangeschaft met handmatige airco. Ik had in het verleden een Octavia I met climatronic en heb momenteel ook een Octavia II met climatronic, dus ben altijd gewend geweest dat de knoppen goed verlicht zijn in het donker.

In de Octavia I met handairco is het echter bij mij pikkedonker en kan ik 's avonds onmogelijk zien welke ik moet hebben voor temp, richting of blaassnelheid. Nu vraag ik mij af of dit bij alle Octavia I zo is, of dat de verlichting bij die van mij stuk is?

Hoort dit zo?

Nee, hoort niet zo, bediening hoort verlicht te zijn, een kwestie van een paar lampjes vervangen.

MrScratch

Nieuw lid
Ik heb de aanjager eraf gerukt en inderdaad zit er een lampje achter. Heb bij de autohandel een lampjesset gekocht ter vervanging. Nu nog even vervangen morgen en hopelijk is het dan weer in orde.

Bovenaan Onderaan