Verlichting met kuren

niek

Lid
Gisteren reed ik met mijn Roomster naar werk, en bij het naderen van een tunnel de dimlichten aangedaan. Met de welbekende draaiknop. Gelijk viel me op dat ook in het display het symbool van de mistlichten ging branden. Als ik enigszins duw op de draaiknop gaat dit symbooltje, met de bijbehorende mistlichten, knipperen. S'middag nergens meer last van. Lijkt dat als alles op temperatuur komt het probleem weg is. Vanmorgen weer het zelfde probleem bij het aandoen van de dimlichten. Iemand dit al eerder meegemaakt, en kan ik er zelf wat aan doen? Is knap irritant.

Niek

newwolf84

Forumguru
Misschien los contactje ? Draai de schakelaar er eens uit en kijk of er wat los zit en druk het dan weer eens stevig aan

newwolf84

Forumguru
Is het zoiets als dit ?

Headlight-font-b-Switch-b-font-font-b-VW-b-font-GOLF-CADDY-JETTA-PASSAT-B6.jpg

newwolf84

Forumguru
Oke, schakelaar in de 0 stand zetten, indrukken en ingedrukt houden en dan naar rechtsdraaien totdat hij niet verder kan en dan trek je hem er zo uit.

niek

Lid
Nou straks werd wat later. De draaiknop kwam er niet makkelijk uit, maar toch gelukt. Veel is er ook niet aan te doen, alles goed aangedrukt en gekeken of niks los zat. Vanmorgen zo te zien nergens last van, maar even afwachten of dit nog terug komt.

newwolf84

Forumguru
Afwachten dus, je kunt er idd niet veel aan doen maar wie weet heeft het geholpen dat je het een beetje aangedrukt hebt. In het kader van, baat het niet, schaadt het niet.

Jee13

Forumguru
Ding kan helemaal uit elkaar hoor

Zitten wat glijcontacten in en flonke klodder vet
Wat ook nog zou kunnen is dat er wat slijpsel intern er voor zorgt dat er contact gemaakt wordt tussen twee lichtstanden

Bovenaan Onderaan