Verlichting schakelaars electrische raambediening achter

Ik rijd nu sinds 2 weken in mijn O2BE Combi. Een erg comfortabele en luxe auto.
Toen ik laatst een keer in het donker reed viel mijn oog op de electrische raambediening achterin. Ja, ik zat gedraaid in mijn stoel.... Of eigenlijk, mijn oog viel er NIET op, want de schakelaars in de achterportieren zijn niet verlicht!
In eerste instantie bevreemdde mij dit, omdat het type schakelaar hetzelfde is als die in het portier van de bijrijder en die is wel verlicht.

Kan iemand mij vertellen of de schakelaars van de electrische raambediening achterin verlicht of niet verlicht horen te zijn?

RSTDI

Actief lid
Instructie boekje lezen!! Bij uitgeschakeld ruitbediening achter (kinderbeveiliging) gaat vanaf modeljaar 2007 de verlichting uit in de achterste schakelaars.

Dank je RSTDI, ik behoor dus ook tot diegenen die niet echt de moeite hebben genomen om het instructieboekje eens door te lezen....
Erg bedankt voor je snelle reactie! Bij mijn eerstvolgende rit in het donker zal ik de kinderbeveiliging eens uitschakelen ofwel de ruitbediening achter inschakelen.

Yep, bij uitschakeling van de blokkering van de bediening van de electrische achterportierramen wordt de verlichting van de bedieningsknoppen (weer) ingeschakeld.

Fabia

† In Memoriam
Wie verzint dat soort dingen toch allemaal? Voor het zelfde geld sta je bij je dealer op de stoep met de mededeling dat de verlichting niet werkt.

Bovenaan Onderaan