Verlichting sigaretten aansteker & verlichting ruitbediening

Ik heb een vraag.

Mijn verlichting van de sigaretten aansteker doet het niet, ik heb al even gekeken hoe ik het lampje kan vervangen.
Kan het niet echt vinden, heeft iemand hier ervaring mee ?

Aan de bestuurders kant kun je de vier ramen bedienen, de lampjes van de achterste ruitbediening branden wel, de verlichting van de voorste ruitbediening branden niet?
Misschien is er een lampje stuk?
Iemand een idee of je deze zo kunt vervangen, en hoe demonteer je zo'n schakelaar ?

Uiteraard zie ik graag de reacties tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ben

Joske

Forumguru
Als dit over een prefacelift gaat heb je alvast deze reeds bestaande pdf uit de kennisbank, op pagina 1 wordt getoond hoe je de schakelaar van de ramenbediening uitbouwt vooraan:
http://www.skodaforum.nl/forum/downloads/portierbekleding-o2-pfl-2006-uit-en-inbouwen.76/

kan je de connectoren eens controleren bijvoorbeeld.

Betreft de verlichting van de sigarenaansteker:

http://www.skodaforum.nl/forum/down...teker-in-de-middenconsole-uit-en-inbouwen.23/

dit is van een Fabia 2, heb je een special tool voor nodig om te kunnen demonteren.

Voor een O2 is dit hetzelfde principe.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jee13

Forumguru
In de raambedieningsunit zitten ledjes, unit is eenvoudig te demonteren en als je beetje kan knutselen kan je er zelf nieuwe leds in solderen. Voor weinig koop je op aliexpress een nieuwe unit, neem je gelijk met chrome randje;)

Joske, hartelijk dank voor de goede uitleg.
Als het weer beter word, dan zal ik er mee gaan prutsen, heb de tekeningen opgeslagen.

Heb nog een probleem, Joske, weet niet of je mij hier ook mee kan helpen.
Er is een wit blokje afgebroken van mijn antenne kabel, dit wit blokje gaat achter in de radio.
Weet jij zo ook als dit blokje los te bestellen is? zo ja waar.
Groet,
Ben

Joske

Forumguru
Hey Ben,

dit lijkt me meer een audio probleem :) , daar heb ik geen kaas van gegeten. Mss dat @Bakkertje bijvoorbeeld weet waar dit over gaat? Ik vermoed dat je een ISO-stekker bedoelt, die kan je vast wel bij een audiomaterialenzaak krijgen of online. En zoals gewoonlijk: een foto doet wonderen om te weten waar het over gaat ;)

Bovenaan Onderaan