Skodadude
Actief lid
Helaas heb ik kortgeleden afscheid moeten nemen van mijn O2 combi elegance.
Een Volvo XC 90 is toch iets steviger dan mijn O2.
Wel alle lof voor de veiligheidsvoorzieningen, waardoor mijn schade beperkt is tot een gecompliceerde breuk in mijn wijsvinger.
Beter de O2 total-loss dan jij volgens mijn vrouw![lmfao.gif :laugh: :laugh:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/lmfao.gif)
Nu heeft elk nadeel, ook zijn voordeel, dus op naar de dealer.
De keuze is duidelijk, het wordt weer een O2, maar dan de EBL.
Prettige bijkomstigheid is dat de oude O2 nog in de 25% bijtelling zat, en de nieuwe met de 1,6 TDI in de 20% valt.
M.a.w. de nieuwe gaat mij per maand omgerekend € 45,00 netto minder kosten dan de oude.
Ik dwaal af, kan iemand mij concreet de wijzigingen aangeven van het Columbus systeem, dit zou vanaf week 22 2011 worden doorgevoerd?
Ik wil zaterdag naar de dealer, SC Utrecht toe om de auto te bestellen.
Zal mijn bevindingen met jullie delen.
Een Volvo XC 90 is toch iets steviger dan mijn O2.
Wel alle lof voor de veiligheidsvoorzieningen, waardoor mijn schade beperkt is tot een gecompliceerde breuk in mijn wijsvinger.
Beter de O2 total-loss dan jij volgens mijn vrouw
![lmfao.gif :laugh: :laugh:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/lmfao.gif)
Nu heeft elk nadeel, ook zijn voordeel, dus op naar de dealer.
De keuze is duidelijk, het wordt weer een O2, maar dan de EBL.
Prettige bijkomstigheid is dat de oude O2 nog in de 25% bijtelling zat, en de nieuwe met de 1,6 TDI in de 20% valt.
M.a.w. de nieuwe gaat mij per maand omgerekend € 45,00 netto minder kosten dan de oude.
Ik dwaal af, kan iemand mij concreet de wijzigingen aangeven van het Columbus systeem, dit zou vanaf week 22 2011 worden doorgevoerd?
Ik wil zaterdag naar de dealer, SC Utrecht toe om de auto te bestellen.
Zal mijn bevindingen met jullie delen.