Vernieuwde Fabia - Nu al?

Maarten

Forumguru
Dat is inderdaad snel, maar het zijn maar kleine verschillen.
Ik ben benieuwd of hier straks dan ook de nieuwe 1.2 TSI DSG op leverbaar is!

Hetzer

Forumguru
Was al een draadjen over,maar goed ..
Volgens het bericht staat dat er geen motorische veranderingen zijn,helaas!!!
Persoonlijk denk ik pas dat de 1.2 tsi veeeeeeeel later zijn intree gaat maken in de Fabia, de verwachting is immers dat deze 1.2 TSI goed gaat lopen, en dan zal VW wel weer problemen wat ze hadden met de intro van de 1.4 TSI.

LenK

Forumguru
Mooie grille. Past alleen niet bij de rest.
De Fabia is een beetje een "guitig" model, deze grille is daarvoor te stoer.

Als deze facelift niet nog 2 jaar op de plank blijft liggen dan is het voor Skoda gewoonte een erg snelle facelift.

Er zullen ook heus wel technische aanpassingen zijn. Voor een andere grille. lampen en bumper hoef je toch niet echt veel te testen.

Maarten

Forumguru
Was al een draadjen over,maar goed ..
Volgens het bericht staat dat er geen motorische veranderingen zijn,helaas!!!
Persoonlijk denk ik pas dat de 1.2 tsi veeeeeeeel later zijn intree gaat maken in de Fabia, de verwachting is immers dat deze 1.2 TSI goed gaat lopen, en dan zal VW wel weer problemen wat ze hadden met de intro van de 1.4 TSI.

Mijn dealer sprak gisteren de verwachting 'zomer 2010' uit.

We wachten het af.

Hetzer

Forumguru
Er zullen ook heus wel technische aanpassingen zijn. Voor een andere grille. lampen en bumper hoef je toch niet echt veel te testen.

laten we het hopen, ook hier is de 1.2 TSI en misschien wel de nieuwe 1.2 TDI Blue-motion, motor wel erg op zijn plaats, verwacht dat deze motoren toch wel een a-label gaan opbrengen in de fabia en dan samen met de nieuwe gril kan hij er dan weer even tegen aan!!!!!!!!!

Bijlagen

• 910215102997_Sko.jpg
    910215102997_Sko.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 30

Ted

Forumguru
A label is niet haalbaar vanwege het te grote gewicht van de auto, tenminste dat is mijn inschatting!

Hetzer

Forumguru
waarom niet, de nieuwe polo bluemotion heeft ook label/A, evenals de Superb 1.4 TSI, en O/2 1.6 TDI

Bovenaan Onderaan