Verrassend Skoda / Skoda Bank actie: €50,- tegoed op een tank of waspas

Hebben jullie je €50,- debetcard al geclaimd?

• Ja natuurlijk!

Stemmen: 1 6,3%
  • Nee ivm andere verzekeringsmaatschappij.

Stemmen: 10 62,5%
  • Nee wist ik niet.

Stemmen: 5 31,3%
  • Nee, te veel rompslomp!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, wel aangevraagd, maar niet gekregen.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    16

CDK

Forumguru
Beste leden,

toen ik mij recent via Verrassend Skoda aangemeld heb voor de rijvaardigheidstraining van de ANWB in Lelystad op 18 oktober, viel mijn oog op een actie voor Verrassend Skoda leden die hun auto verzekerd hebben middels de Skoda autoverzekering bij Skoda Bank.
Je kan een Debetcard (tanken of wassen) aanvragen met €50,- tegoed er op, landelijk te gebruiken...
Ik dacht €50,- waar je niets voor hoeft te doen dat is mooi meegenomen, dus direct de aanvraag ingediend..., zag ik later dat het binnen 1 jaar na het afsluiten van betreffende verzekering moet :( jammer maar helaas dacht ik nog..., maar wat schetst mijn verbazing toen ik zojuist mijn post aan het bekijken was? Juist ja... Een Debetcard van Skoda bank :thumbsup::thumbsup::thumbsup: terwijl ik daar volgens de voorwaarden eigenlijk geen recht op bleek te hebben, dat is nog eens Simply Clever :D
Ik wil jullie dit voordeel niet onthouden, dus als je Verrassend Skoda lid bent én je auto bij Skoda Bank verzekerd hebt zou ik dit zeker proberen als ik jullie was middels onderstaande link.
http://www.skodabank.nl/verrassendskoda/

Succes! Greetz Corné

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
met 75% no claim korting waren ze bij mij juist weer erg scherp met hun offerte, zo zie je maar ;)

ertromp

Forumguru
Andere verzekeraar. Wel netjes zo'n actie en zeker als de premie die je betaald ook scherp is.
Mijn verzekeraar kent zogenaamde pakketkortingen wat weer een stuk helpt in het uiteindelijk te betalen bedrag.
M'n klassieker verzekeringen heb ik via een aparte verzekering omdat je daar kortingen krijgt omdat ik bij de Mercedes Benz Club Nederland zit. Kosten ca. €95,- per jaar (max 5000km) :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
In combinatie met de extra meeverzekerde opties was dit voor mij de aantrekkelijkste optie, soms lijkt een andere maatschappij goedkoper en dus aantrekkelijker, maar zijn de voorwaarden niet vergelijkbaar en dan is in geval van schade of verlies goedkoop duurkoop :lezen:

RaceVrs

Banned
Bij mij ging het tussen de ANWB en de skodabank, door de actie als lid van de ANWB (17.5%) korting betaal ik daar ruim €15 euro minder per maand. wilde wel de aankoopwaarde regeling, dus vielen er veel verzekeraars af. Ik weet niet meer wat het was maar er stond me nog iets tegen in die offerte van Skoda.

Bovenaan Onderaan