Verrrassend Škoda opendag bij Pon

Berry

Senior Member
Wie komen er naar de verrassend Škoda opendag bij Pon 10 of 11 augustus?
Ik ga de 11e

Berry

Senior Member
Op woensdag 10 en donderdag 11 augustus 2011 organiseren we speciaal voor u als VerrassendŠkoda-lid de Škoda Open Dagen. Deze staan in het teken van ‘een exclusief kijkje achter de schermen’ bij de importeur van Škoda. Onderstaand vindt u het programma van deze dag (inclusief een lunch en een borrel).

Wilt u erbij zijn? Geef u dan snel op, want we hebben slechts 40 plekken per dag beschikbaar. Op basis van loting worden de deelnemers voor deze dag bepaald.

Inschrijven Open Dag

aflevering nieuwe Škoda's bij Pon

Programma Škoda Open Dagen
11:00 - 11:30 Ontvangst in Leusden, in het Koopmanshuis met koffie/thee/koek
11:30 - 12:30 Rondleiding op de Losplaats
12:30 - 13:30 Lunch in het Koopmanshuis
13:30 - 14:30 Rondleiding in het Magazijn
14:30 - 15:30 Afsluitende borrel in het Koopmanshuis

We zien u graag op 10 of 11 augustus!

Met vriendelijke groeten,

VerrassendŠkoda

Michel

Forumguru
Dat is dan wel ergens erg diep verborgen op de VerrassendSkoda site geplaatst, want ik heb het nergens kunnen vinden en ook geen uitnodiging (bijv. via email) ontvangen. Sowieso geen optie voor mij, want in deze vakantieperiode werk ik nog.

Spector

Forumguru
Beperkt plaats dus ook beperkt mensen uitnodigen?? Jammer dat het niet in een weekend is.

johnboy

Donateur
Ik had een mailtje voor deelname gekregen, zit nu echter in Duitsland en heb niet ingeschreven.
Ik heb toch nog even de link gevolgd en dan krijg je deze info:

Wegens een overweldigend aantal aanmeldingen is deze actie inmiddels gesloten. U kunt zich helaas niet meer inschrijven voor de VerrassendŠkoda Open Dagen.

Houd uw mailbox in de gaten, want VerrassendŠkoda organiseert in de toekomst meer van dit soort dagen.

Met vriendelijk groeten,

VerrassendŠkoda

Actievoorwaarden
- De Škoda Open Dagen worden gehouden op woensdag 10 en donderdag 11 augustus 2011.
- Per dag mogen 40 leden kosteloos deelnemen.
- Indien u wordt ingeloot, kunt u inclusief uzelf maximaal 4 personen inschrijven voor deze dag.
- Na inschrijving krijgt u binnen een paar dagen per e-mail de bevestiging of u bent ingeloot voor één van deze
dagen.
- De open dag duurt van 11.00 – 15.30 uur (beide dagen).
- Deze dag is inclusief koffie, lunch en afsluitende borrel.
- Er zijn geen camera’s/telefoons met camera functie toegestaan op de losplaats en in het magazijn.
- Pon zet tijdens de Škoda Open Dagen een professionele fotograaf in. Met uw registratie voor de Open Dagen geeft
u toestemming voor publicatie van het beeldmateriaal.
- LET OP!: indien u zonder bericht op de dag zelf niet komt opdagen, dan wordt €25 per persoon voor gemaakte
onkosten aan u doorberekend.

Hetzer

Forumguru
heb niets ontvangen, het programma is overigens hetzelfde als onze laatste forum-meeting

Berry

Senior Member
Moet wat Ellefaro zegt bevestigen.
Ik ben een stukje mee geweest met de rondleiding van het forum,dus om nu helemaal te doen was interessant.
Ook voor mij omdat ik vlak achter Pon woon.
Verzorging was zeer goed,
Volgens mij zijn ze van plan om het vaker te doen omdat er veel aanvragen waren.

Bovenaan Onderaan