Verschil Octavia 1 of 2

TomD

Nieuw lid
Misschien een domme vraag die ook niet hier hoort maar kan het antwoord niet vinden in de FAQ dus dan maar hier...

Wat is nou het verschil tussen een Octavia 1 of 2 in dit forum, kan hieruit kiezen....heb ik nou een (2 weken oud) Octavia 1 of 2.....??

En zonder verder te discuseren over het waarom, weet iemand of en hoe je het start stop systeem voorgoed kan uitzetten middels elektronica of iets dergelijks..?

Ik laat me verrassen..

Grtz Tom

TomD

Nieuw lid
Opmerking van moderator:

Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Turbobooster. Bedankt voor jullie begrip.

Oke bedankt weer wat wijzer, nu nog ff dat SSS eruit krijgen.

Mark

Banned
Start/Stop is niet uit te schakelen via Vag-Com of dergelijke, die vraag is hier al ééns voor bij gekomen geloof ik!

Antera

Donateur
in de nieuwe modellen staat SS wel uitschakelbaar in vagcom weet niet of dit bij het 2005 model ook is.

p.s. heb dit niet getest of dit werkt als het uitgevinkt werd

adjego

Actief lid
Start/Stop is niet uit te schakelen via Vag-Com of dergelijke, die vraag is hier al ééns voor bij gekomen geloof ik!

Dit kan weldegelijk, gewoon met het knopje op je dashboard...;) Nee even zonder gekheid. Hij kan wel uitgeschakeld worden dmv Vag-com.

Antera

Donateur
dat dacht ik ook maar heb het nog niet getest maar Adjego dan werkt de auto zoals het normaal zou zijn als ik het goed begrijp of gaan er nog andere zaken anders?

als je tom`s profiel bekijkt zie daar staan octavia 2011 1.6 BL
en als je leest ; 2 weken oud...... hahahaha
en dat is bijna al een O3
helaas kan ik over het start stop systeem niets zeggen

Bovenaan Onderaan