verschilldende problemen miss met elkaar te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedymaster

Nieuw lid
ik heb t volgende probleem
op mijn tellerbak doen de mistlampen de warmtemeter en grootlicht het niet
als ik de boel gebruik werkt t wel gewoon maar niet zichtbaar op de tellerbak
ook de verwarming werkt verder wel

al geprobeerd
alle zekeringen
nieuwe tellerbak

iemand nog een idee wat t kan zijn?

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
warmtemeter?? Bedoel je de temperatuurmeter voor het koelwater?

Tellerbak, zal inclusief printplaat gewisseld zijn, dus dat zal als oorzaak niet voor de hand liggen. Misschien de stekker-aansluiting eens goed checken?
Verder misschien slechte massa voor deel van de printplaat?
Signaal van mistlampen en grootlicht, komt via draden rechtstreeks vanaf de lichtschakelaar (aangenomen dat het vergelijkbaar is met andere Vagmodellen), signaal van koelvloeistoftemperatuur komt via een totaal andere weg binnen, dus de kabelboom lijkt me geen logische oorzaak.

speedymaster

Nieuw lid
warmtemeter?? Bedoel je de temperatuurmeter voor het koelwater?

Tellerbak, zal inclusief printplaat gewisseld zijn, dus dat zal als oorzaak niet voor de hand liggen. Misschien de stekker-aansluiting eens goed checken?
Verder misschien slechte massa voor deel van de printplaat?
Signaal van mistlampen en grootlicht, komt via draden rechtstreeks vanaf de lichtschakelaar (aangenomen dat het vergelijkbaar is met andere Vagmodellen), signaal van koelvloeistoftemperatuur komt via een totaal andere weg binnen, dus de kabelboom lijkt me geen logische oorzaak.

Srry bedoel idd warmte meter
heb de stekkers al langsgelopen zal morgen ff een 4x4 meting doen
thnx

Antera

Donateur
Dan zal het in je bekabeling zitten en zal je deze door moeten meten. Of de stekkers vervangen aan de temp sensor. De tellerbak sluit ik ook uit. Anders de draadjes van de temp sensor eens tegen elkaar houden dan zou de meter uit moeten slaan en weet je snel of eht ergens in de bekabeling zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan