Verschillen tussen Octavia modeljr 2007 en 2008

bennov

Nieuw lid
Maar een nieuwe post begonnen over dit onderwerp. Kan zelf wel wat dingen vinden (zilveren dakrails, velgen, mistlampen), maar wat nou precies waar op zit (op welke octavia uitvoering) is mij niet duidelijk.

Iemand enig idee wat de verschillen nu precies zijn? Heb mijn dealer al gebeld maar die kon zo niet meer info geven. Moeilijk moeilijk, druk druk........bla bla bla. Dus bij hem kom ik niet verder :biggthumpdown:. Dus vandaar hier de vraag.

redfoxert

Senior Member
Wat ik heb gehoord is dat de zilveren dakrails een meerprijs optie waren. Alleen voor welke modellen weet ik niet. Mijn O2 Combi BE wordt komende week besteld en ik hoop persoonlijk dat die dakrails in het zilver standaard op dat ding zit. Het maakt hem zoveel mooier, anders moet ik ze misschien maar laten spuiten in die uitvoering :)

Helly

Lid
Voor MJ-2008 is het idd. mogelijk zilveren dakrails te bestellen op de O2 tegen een meerprijs van € 190,--. Toen bleek, dat mijn bestelling een MJ-2008 zou worden, heb ik direct deze optie 'verzilverd'. Op www.directlease.nl zijn de 08-specificaties reeds te zien (oa. ook de nieuwe Lyra en Pallas-velgen).

jemo

Lid
Voor MJ-2008 is het idd. mogelijk zilveren dakrails te bestellen op de O2 tegen een meerprijs van € 190,--. Toen bleek, dat mijn bestelling een MJ-2008 zou worden, heb ik direct deze optie 'verzilverd'. Op www.directlease.nl zijn de 08-specificaties reeds te zien (oa. ook de nieuwe Lyra en Pallas-velgen).

Ben jaloers!!! Heb zelf zwarte dakrails, maar had liever zilveren gewild... Wellicht doe ik het nog eens achteraf, al weet ik niet of ik er nu 200 euro voor over heb...

Bovenaan Onderaan