SienSuperb
Nieuw lid
Beste Skoda - vrienden,
afgelopen woensdag een Skoda Superb 2.0 TDI 140 PK uit 2008 (Superb 2?) aangeschaft. Ontzettend blij mee! Ik heb daar echter een aantal vragen over en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
Vriendelijke groeten,
SienSuperb
afgelopen woensdag een Skoda Superb 2.0 TDI 140 PK uit 2008 (Superb 2?) aangeschaft. Ontzettend blij mee! Ik heb daar echter een aantal vragen over en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
- In het dashboard kastje zitten een snoer met daaraan 3 verschillende uitgangspunten voor het opladen van verschillende apparaten. Deze uitgangspunten zijn echter 'oud'. De oude Ipad aansluiting, de oude Samsung-aansluiting en nog 1 aansluiting waarvan ik geen idee heb wat ik daar mee kan. Mijn vraag: zijn deze te vervangen voor de hedendaagse, nieuwe aansluitingen? En hoe?
- Ik heb de originele radio-bediening in deze auto. Wellicht wil ik een 'touch-screen scherm' aanschaffen. Kunnen jullie me vertellen waar ik dan naar moet zoeken? Zijn er verschillende merken? Is er een soort type-nummer? Is een scherm altijd met navigatie of heb je ze ook zonder navigatie? Ik kan me voorstellen dat dat scheelt in de prijs.
- In de categorie 'domme' vragen bestaan niet: Er zit geen stuurwielbediening op het stuur voor audio. is deze achteraf nog te installeren? of moet dan heel het stuur vervangen worden?
Vriendelijke groeten,
SienSuperb