Verse lading Yeti's

RogerS

Forumguru
Ze gaande verkeerde kant uit en de verkeerde kleur want mijn schoonouders krijgen binnenkort hun rode Yeti uitgeleverd....

haggard

Senior Member
Zo te zien is er weinig keuzevrijheid kwa velgen voor de Yeti.... 't zijn allemaal dezelfde.... :pieker:

Noord26

Forumguru
Nu niet overdrijven........

Als de internist en fysio opteren dat ik moet stoppen met motorrijden, of een ander model moet aanschaffen vanwege aanhoudende problemen met vastzittende bovenste ruggenwervels kan dat zo maar eens eerder als 5 jaar zijn. Puur vanwege de instap. Overdrijven doe ik niet aan.

Rob1.8TSI

Forumguru
Als de internist en fysio opteren dat ik moet stoppen met motorrijden, of een ander model moet aanschaffen vanwege aanhoudende problemen met vastzittende bovenste ruggenwervels kan dat zo maar eens eerder als 5 jaar zijn. Puur vanwege de instap. Overdrijven doe ik niet aan.
Wat voor een motor heb je @Noord26?

Noord26

Forumguru
Wat voor een motor heb je @Noord26?

Ik had tot 2 weken geleden een Triumph Sprint ST1050. Aangeboden op internet en in 3 dagen verkocht.

2 dagen daarna wezen proef rijden op iets heel anders en die staat sinds zaterdag nu in de garage. Een Honda ST1300 (Pan European). Met de nodige opties. Bouwjaar 2003, net 51Dkm op de teller.

Vanwege het slechte weer nog geen kilometers kunnen maken helaas.

Rob1.8TSI

Forumguru
Bedoel je zoiets @Noord26 :maakmegek:

knmVL4G2j

Bovenaan Onderaan