Skodarider
Lid
Heb sinds september 2008 mijn derde Skoda Octavia 1.9TDI zelf moeten kopen na eerst twee in de lease gereden te hebben. Nooit problemen gehad en dan krijg je het volgende.
Schakelen van 1 naar 2 ging ineens moeilijker en ik dacht rij even naar de dealer. Chef monteur reed even mee en wist het meteen: synchromesringen defect en die moeten dus vervangen worden. Kosten 1300 a 1400 euro. Delaer (heb de auto er niet aangeschaft maar is wel mijn onderhoudsdealer) heeft PON gebeld voor een coulanceregeling maar zij gaven aan niet tot coulance over te gaan. Ik heb toevallig een kennis die bij Skoda werkt en die is er nu mee bezig. Zijn er hier meer mensen met deze problemen? Het is een 1.9TDI met 63.000 km op de teller twee jaar en acht maanden oud. Graag jullie reacties, alvast bedankt.
Schakelen van 1 naar 2 ging ineens moeilijker en ik dacht rij even naar de dealer. Chef monteur reed even mee en wist het meteen: synchromesringen defect en die moeten dus vervangen worden. Kosten 1300 a 1400 euro. Delaer (heb de auto er niet aangeschaft maar is wel mijn onderhoudsdealer) heeft PON gebeld voor een coulanceregeling maar zij gaven aan niet tot coulance over te gaan. Ik heb toevallig een kennis die bij Skoda werkt en die is er nu mee bezig. Zijn er hier meer mensen met deze problemen? Het is een 1.9TDI met 63.000 km op de teller twee jaar en acht maanden oud. Graag jullie reacties, alvast bedankt.