Versnellingsbak ratio

MacManiac78

Forumguru
Wie kan mij versnellingsbak verhoudingen vertellen van de Greenline.

Ik zoek: Axle ratio, 1th - 5th gear.

Ik vind alleen: top gear ratio: 0.66 en final drive ratio: 3.39

Joske

Forumguru
Er zijn wel een aantal mogelijkheden ifv de versnellingsbak.. toevallig de code daarvan bij de hand? :)

Monteurtje

Forumguru
Het gaat waarschijnlijk om de 1.2 TDI Greenline. Maar de 1.4 TDI voor de facelift was er ook in Greenline. Wel handig om te weten.

Ok beter , heb je die Fabia dashboard? En werkt die schakel dash ook ? Ik heb alles ingevuld alleen die schakel dash doet het niet , denk dat mijn auto te oud is , de fl zal wel werken denk. Waar woon je ?

MacManiac78

Forumguru
Ik heb geen Fabia Dashboard. Als je het schakelmoment invoert, werkt het bij mij in het standaard dashboard. Je hoeft er niet heel blij mee te zijn hoor. Hij wil al dat je opschakelt bij een "continu" snelheid (1 a 2 seconden) op 1000 rpm.

Aha . Ik weet niet meer precies waar ik het vandaan gehaald heb , maar er zijn over de 600 dashboards . Volgens mij gewoon via de app en misschien play store. Het is ff zoeken , maar er zit een Skoda Fabia dashboard in

MacManiac78

Forumguru
Ik heb ernaar gekeken, maar vind het Fabia Dashboard niet erg mooi. Het is ook onbekend voor welke Fabia uitvoering dit Dashboard gemaakt is. Waarschijnlijk voor de RS. Mogelijk reageert het dashboard hierdoor niet zoals je verwacht.

Laatst bewerkt:

MacManiac78

Forumguru
Als je de gear ratios van de greenline invult, moet je de RS add-on wel weggooien. (Anders krijgt je Greenline er veel Pk's BIJ.) :deuk:

Voor een volledige weergave ontbreken er nog wat kleine details:

Brake Specific fuel consumption

Volumemetric eficiency

MAF PID

MAP PID

Lampda (Actual) PID

Lampda (commanded) PID

Frontal Area

DashCommand is wel een leuke app.
Geeft behoorlijk wat info door. Torque trouwens ook.
Op een heel basaal niveau storingen uitlezen is ook mogelijk. Maar dan wel alleen MOTOR gerelateerde info. Voor de rest is wat meer nodig.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan