Verstellen deur rechterzijde

Elmarrr

Actief lid
Beste forumleden,

Sinds ik mijn Fabia heb is het windgeruis bij >100 km/u flink te horen. Meestal zet ik gewoon de radio harder maar ik begin me er toch meer aan te storen. Ik zag laatst dat de deur aan de passagierszijde voor (rechts) niet zo goed aansluit als aan de bestuurderskant, met name langs de schuine zijde (dus waar het meeste aan wind langs raast). Is er een manier om de deur af te stellen zodat deze beter aansluit? Zo ja; hoe dan?

De rubbers zijn allemaal nog goed en het geruis is rechts dus ook veel erger dan links. Ik zat er ook aan te denken om de randen iets om te buigen, maar dat is niet de mooiste oplossing!

Alvast bedankt!

Groet

Joske

Forumguru
Ik heb zo een carrosserie-bedrijf dat met het "knietje" weten doen, die boog de bovenkant van de deur deels om zodat deze beter aansloot. Maar ik zou hier niet zelf aan beginnen maar eens binnenspringen bij een schade-bedrijf, die hebben hier meer ervaring mee :thumbsup:

Elmarrr

Actief lid
Bedankt @Joske! Heb er ook al aan zitten denken maar wou het graag zelf proberen. Ik zal eens kijken of hier een schade bedrijf zit! Is denk ik ook wel de verstandige oplossing :)

Bovenaan Onderaan