Versterker op luidsprekerbedrading aansluiten

secucom

Nieuw lid
Al veel gezocht maar nog niet het juiste antwoord gehad.
Voor mijn octavia 3 wil ik een flatsub onder de bijrijderstoel echter maakt deze gebruik van een line in of een luidsprekeringang.
Weet iemand waar ik de luidsprekerbedrading van de columbus ergens kan oppakken in de buurt van de middenconsole?
Of is er toch een line out op de columbus beschikbaar mogelijk ergens....
Alvast bedankt.

Monteurtje

Forumguru
Om bij de luidsprekerkabels te komen moet je het regelapparaat in het dashboardkastje, waar ook de cd speler en SD kaart sleuven in zitten, eruit halen. Daar zitten de kabels op aangesloten.
Om die eruit te halen ben je wel speciaal ontgrendel gereedschap nodig.
Kan in schema misschien wel zien of er een line out aansluiting op zit.

secucom

Nieuw lid
Oh, dat zou mooi zijn. Als ik het schema heb kom ik al wat verder.
Wat is er voor tool nodig? Het lijken sleuven waar een platte tool in zou moeten of zo..

secucom

Nieuw lid
Joske, dat is idd duidelijk verhaal, heeft iemand in forum mogelijk een foto hoe het er achter de dvd speler uitziet?
Heb ook de juiste kleurencombi nodig om de luidsprekerdraden van achterzijde af te takken, handboek bekend of aanwezig bij iemand.

Monteurtje

Forumguru
@Joske. Het is inderdaad gelukt wat ik je laatst vroeg

Achterzijde is niet zo spannend. 1 most stekker. En 4 antenne aansluitingen. En optische aansluiting. Maar volgens mij wordt die niet gebruikt.

LA speaker aansluiting. 8 polige stekker in die grote most stekker. Positie 4 rood/zwart en 8 bruin/zwart.
RA speaker aansluiting. Zelfde 8 polige stekker........... . Positie 1 rood/wit en 5 bruin/ wit.

Bovenaan Onderaan