Ik reed zondag op de Duitse autobahn met mijn Skoda Superb 1.6 TDI uit 2011 met 242.000 km op de teller. Behalve een probleem met een ESG klep nooit probleem gehad.
Tot zondag dan. Auto geen vermogen meer. Snel naar de vluchtstrook. Noodloop actief. Spiraal op dashboard knippert. Gelukkig was de afslag dichtbij. Op parkeerplaats motor uit en aan. Toen kon ik nog paar km rijden en alles leek weer normaal. Maar na volgende stop bij tankstation motor direct in de noodloop.
Uiteindelijk slepen naar garage. Diagnose: injector kapot. Reparatie Euro 950. Au.
Wat is de kans dat een van de andere drie ook defect gaat?
En is te zien dat een van de injectoren snel kapot gaat?
Iemand ervaring met reviseren van injector ?
Ik heb ook nog een reparatiebeurt met vervanging van de distributieriem op de agenda staan.
Wat is wijsheid? Auto maar gaan verkopen?
Tot zondag dan. Auto geen vermogen meer. Snel naar de vluchtstrook. Noodloop actief. Spiraal op dashboard knippert. Gelukkig was de afslag dichtbij. Op parkeerplaats motor uit en aan. Toen kon ik nog paar km rijden en alles leek weer normaal. Maar na volgende stop bij tankstation motor direct in de noodloop.
Uiteindelijk slepen naar garage. Diagnose: injector kapot. Reparatie Euro 950. Au.
Wat is de kans dat een van de andere drie ook defect gaat?
En is te zien dat een van de injectoren snel kapot gaat?
Iemand ervaring met reviseren van injector ?
Ik heb ook nog een reparatiebeurt met vervanging van de distributieriem op de agenda staan.
Wat is wijsheid? Auto maar gaan verkopen?