Vervangen knipperlicht voorzijde

Taffy

Forumguru
Ik ben bezig m'n Superb verder te up-ledden..
Nu heb ik al m'n knippers aan de achterzijde gedaan en geen probleem. Maar nu ben ik bij de voorzijde aanbeland.
Hoe krijg ik die knippers eruit ? Heb al geprobeerd om te trekken of draaien,dat brengt wel een klein beetje beweging maar meer ook niet.
Weet iemand hoe dit wel moet....?

Joske

Forumguru
Lamp voor knipperlicht PY24W Hiperclick vervangen

Aanwijzing

t Bij het monteren van de gloeilamp het glas niet met de handen aanraken. Uw vingers laten vetsporen achter op het glas die bij het inschakelen van de gloeilamp verdampen, waardoor het glas mat wordt.
t Bij het inbouwen van de rubberafdekkappen op de juiste montagestand letten. Door het binnendringen van vocht kan de koplamp worden beschadigd.
– Het contact en alle elektrische verbruikers uitschakelen.
– Aan de zijde van de uitgebouwde gloeilamp de wielkuip uitbouwen → Carrosserie - montagewerkzaamheden; Rep.-groep66.

– Bouten -2- eruit draaien (1,4 Nm).
– Lampenfitting -pijl- draaien en uit de koplamp nemen.
– Steker -3- lostrekken.
Het inbouwen vindt plaats in omgekeerde volgorde van het uitbouwen.

S94-0271.png

Taffy

Forumguru
Bedankt @Joske :bloemen:,had t boutje niet gezien. Zal straks ns gaan kijken. Verwacht dat ik niet de hele lamp hoef uit te bouwen. Denk er zo bij te kunnen .....

Joske

Forumguru
Denk er zo bij te kunnen ....

dat verwacht ik inderdaad ook ;)
dat niet het wiel en wielkuip er af moet, vaak is zo een handleiding al genoeg om het even anders te bekijken en dan lukt het zo vanzelf.

graag gedaan :thumbsup:

succes en verlies het schroefje niet é :D

Taffy

Forumguru
Die @Joske gaat nog eens een keer helemaal bezopen naar huis na een meeting.:D:cheers:

Heb je als de Wikipedia van t forum bent.......;)

En weer on-topic.. Wat was t een gepriegel :sterretjes:
Maar goed, resultaat mag er zijn, wat mij betreft.
En wat zegt m'n vrouw.... "Nou is dat alles ?! , ik zie het verschil niet " :mad: :angry:

Taffy

Forumguru
@MaxN sorry voor late reactie , drukke dag. Zal t straks even opzoeken:lezen:, staat op de iPad. Zit nu op m'n iPhone :pardon:

Bovenaan Onderaan