vervangen luidspreker achter

Jira

Nieuw lid
Kan iemand mij vertellen hoe ik luidspreker achterdeur skoda roomster kan vervangen?:super:
Jira

Maarten

Forumguru
Welkom hier op het forum.
Het is een ongeschreven regel dat je je even voorstelt in het meet en greet gedeelte als je net nieuw bent op het forum.
Wellicht dat men je vragen dan ook eerder zal beantwoorden!

Veel plezier op dit leerzame forum!

Jira

Nieuw lid
Hallo beste Skoda fans,

Sorry dat ik mezelf niet eerst even voorgesteld had, mijn naam is Johan, ik woon in Herenthout (B) en ben 4 jaar in het bezit van Skoda Roomster, ik ben heel tevreden over mijn auto maar heb nu toch een klein probleem.
Zoals reeds eerder beschreven zoek ik uit hoe je de luidspreker(woofer) in het achterste portier kan vervangen, ik ontdekte reeds dat aan de onderzijde van de deurbekleding een torx schroef gemonteerd zit, ook het verwijderen van de slinger was geen probleem. Na het wegnemen van handgreep kap kon ik nog twee inbusbouten verwijderen, maar de bekleding kan nog steeds niet verwijderd worden. Weet iemand hoe ik nu verder moet?

Jasper02

Banned
Nadat je alles los hebt en alles heb verwijderd zoals je beschrijft.. Weet niet zeker hoe het bij de roomster zit maar wellicht even aan de onderkant van het paneel een tikje naar boven geven. Hij hangt er bij veel autos in. Succes

Bovenaan Onderaan