Vervangen parkeersensor vooraan

El Dimi

Nieuw lid
Dag Allen,

Dit weekend heb ik tijdens het manoeuvreren met mijn superb II van 2014 een boomstronk geraakt met het gevolg dat waarschijnlijk een parkeersensor gesneuveld is. Ik had al eens willen kijken of er nergens een kabel los is gekomen maar vrees voor het ergste.

Ik ben op dit forum al aan het neuzen geweest voor de nodige manuals maar de links naar siteupload blijken niet meer te werken, is er soms nog iemand dat die in zijn bezit heeft?

Ik weet ook niet of het nodig is van de batterij af te koppelen, van wat ik heb gelezen kan het dan nodig zijn om naar een dealer te gaan voor de code van de Columbus radio.
Voor de rest nog zaken waar ik op moet letten?

gr,
El Dimi

Antera

Donateur
Om te weten welke er kapot zou zijn moet hij uitgelezen worden.

zie bijlage

Bijlagen

• Voorbumper S2.pdf
    46 KB · Weergaven: 25

error404

Senior Member
Code voor je radio is zover ik weet niet nodig. Als hij al aangemeld is op je auto hoeft dat niet nog een keer. Dat is als hij in een andere auto wordt gezet dan heb je die code nodig.

El Dimi

Nieuw lid
Iedereen bedankt voor de reacties maar denk om die toch maar eens binnen te doen bij een garagist.
De airco maakt een fluitend geluid wanneer deze op staat en vrees dat er toch meer schade zal zijn dan gedacht.

Bovenaan Onderaan