Vervangen PY21W lamp DRV in CREE led lamp met canbus

Vrienden van het forum,

Ik heb nogmaals een vraagje. Ik wil mijn standaard halogeen PY21W/5W lampen vervangen in led. Ik heb al meerdere opties geprobeerd, maar deze deden het niet, of gaven (veel) te weinig licht.

Ik heb nu bij een bedrijf onderstaande lampen (met canbus) gevonden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan ze wel blindelings bestellen, maar als ze niet werken ben ik voor niets weer EUR 23,- armer.

Het betreft http://www.dynamiccarparts.nl/led-v...6-p21w-5w-can-bus-led-15w-wit-set-detail.html.

Nmm zouden deze moeten werken en een redelijk licht af moeten geven.

Graag verneem ik jullie reactie!

Gr. Bernie

EdK

Forumguru
Tsja het blijft altijd een gok.
Ze kunnen bij mij geen melding geven op de canbus maar indien we gelijke wagens hebben is het goed mogelijk dat jij de melding wel krijgt.....
Dus de optie is om met verkoper een afspraak te maken dat als je melding krijgt je ze weer terug kunt sturen en dat je je geld terug krijgt
Of dat je langs mag rijden ( indien in buurt ) en ze ter plekke mag proberen en ze aanschaft als ze werken en je geen melding krijgt van de canbus.

Nou..de lampen zijn vervangen. Geweldig mooi effect. Mooi helder licht met een mooi effect. Geen spijt van deze gok. Hoop dat de 50.000 branduren inderdaad kloppen!!!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Corne,

Helaas nu niet. Auto is met moeders de vrouw mee. Is een soortgelijk effect als op de profiel foto, maar dan feller!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan