vervangen verlichting onder spiegel

Ralph

Lid
Ik ben een beetje aan het rondkijken of er een mogelijkheid is om de verlichting van de auto een beetje aan te passen. Standaard heb ik al xenon verlichting, maar ik zat te denken aan de volgende veranderingen:

buitenspiegel verlichting (coming-leaving home) helder wit maken
Stadsverlichting helderwit maken
Mistlampen helder wit maken, of ombouw naar xenon!

Hebben jullie hier al ervaringen mee toevallig. Ik weet dat het computersysteem van de auto namelijk registreerd of het stroomverbruik gelijk blijft, dus misschien ontstaan er wel problemen bij het omzetten van de verlichting....

Iemand dus tips cq ervaringen????!!!

Gr
Ralph

SkodaMan

Actief lid
De boordcomputer van de O2 controleert inderdaad het stroomverbruik via de CANbus maar als je lampjes vindt of maakt met hetzelfde verbruik (met load resistors o.i.d.) dan kan het wel.

higgy

Forumguru
Oh, oh, en als je hiermee klaar bent wil je W8-verlichting bij je binnenspiegel...
super.gif

henk_de_bruin

Actief lid
als je de stadslichten wil voorzien van helderwitte ledverlichting dan gaat dat niet de computer herkent deze lampen niet.
ik heb met led wel de coming home verlichting gedaan en de lampjes in de binnenverlichting,maar deze lampen zitten allemaal niet aangesloten op het foutmelding en herkeningssysteem? van de auto.
de mistlampen weet ik niet..

gr henk de bruin.

Ik heb in mijn tweede auto, een nieuwe Fiat Panda ook een paar led's als stadsverlichting gezet en GP-Thunder HID Xenonlook verlichting, dit ziet er gaaf uit.
Ook de Fiat geeft op het Info-display aan de de lampjes rechts en links voor defect zijn.
Tja, maar het ziet een stuk stoerder uit!!!
Nu de stadsverlichting en de nummerplaatverlichting van de O2 nog in Led's!!

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: rjmz3705</font><hr />

Ik heb in mijn tweede auto, een nieuwe Fiat Panda ook een paar led's als stadsverlichting gezet en GP-Thunder HID Xenonlook verlichting, dit ziet er gaaf uit.
Ook de Fiat geeft op het Info-display aan de de lampjes rechts en links voor defect zijn.
Tja, maar het ziet een stuk stoerder uit!!!
Nu de stadsverlichting en de nummerplaatverlichting van de O2 nog in Led's!!

[/ QUOTE ]
Dus jij rijdt bewust rond met foutmeldingen in je display enkel omdat de buitenkant er stoerder uit ziet?
confused.gif

De wereld moet toch niet raarder worden...

Bovenaan Onderaan