Hallo Joske, de auto is van augustus 2010 (modeljaar 2011), motorcode heb ik niet direct bij de hand.eerst en vooral inderdaad de fiches eens nakijken en misschien ook de zekeringen eens? (maar dan zou je verwachten dat ze compleet niet meer werkt, weet niet of dit apart geschakeld is.. zou ik eerst de stroomloopschema's er bij moeten halen voor jouw auto)
heb je een jaartal voor mij? en motorcode?
Dat vrees ik ook. De grote vraag is; hoe vervang je die???Voor zover ik weet ligt het probleem meestal in de matjes in de stoel.
Dat heb ik gedaan maar heeft niet geholpen.Je kan in elk geval de stekker onder de stoel checken (let op onder de stoel zit ook de stekker voor de stoelairbag, dus niet aan de stekkers rommelen als de auto op contact staat, dat geeft een foutcode waarvoor je dan naar de garage kan)
zal als ik vanmiddag wakker word, nog wel even kijken als het nog luktHallo Joske, de auto is van augustus 2010 (modeljaar 2011), motorcode heb ik niet direct bij de hand.
1.8 TSI 118 kW / 160 pkOhja. Motorcode is echt wel belangrijk. Of toch al motorinhoud en kw's. Daar kan ik al iets uit afleiden meestal
en welkom!hebt u iets gevonden , heb net hetzelfde probleem
Heb een soortgelijk probleem met mijn SuperB II facelift (Bouwjaar 2013 ,model 2014 2.0 Tdi),bijrijderstoelstoel volledig out alle andere,ook achteraan,=OK)en dan hier nog de stroomloopschema's
(ik heb gerekend op een Superb met Climatronic)
heb modeljaar vanaf maart 2008 genomen, omdat er ook een schema is vanaf modeljaar november 2010. (jij gaf augustus 2010 aan als bouwmoment)