Videokabel door voorstoelen halen

gbbosma

Forumguru
In mijn Octavia "Edition 100" heb ik een multimedia systeem waarop ik twee dvd schermen aan kan sluiten. Nu wil ik daar ook gebruik van gaan maken maar wil de snoeren wel netjes uit het zicht plaatsen. Het liefst wil ik de snoeren door de voorstoelen doen. Mijn vraag is dan ook; kan dit of is het een heel karwei, en weet iemand wat de makkelijkste manier is. Graag hoor ik tips of suggesties over hoe het moet.
Er zit wel stoelverwarming in de voorstoelen.

Groet Gerard.

Orange860

Senior Member
Je kunt de hoes van decrugleuning eraf halen en draad via de achterzijde Laten lopen. Via de zijkant van de kunststof geleiders weer naar buiten.

Maar, de stof zit er strak omheen. Draad zie je lopen dan.

gbbosma

Forumguru
Je kunt de hoes van decrugleuning eraf halen en draad via de achterzijde Laten lopen. Via de zijkant van de kunststof geleiders weer naar buiten.

Maar, de stof zit er strak omheen. Draad zie je lopen dan.

Dank voor je reactie, maar nog een vraagje. Hoe haal ik de hoes los, zit het met drukknoppen of iets dergelijks vast?

Orange860

Senior Member
Kijk onder aam zitting, met soort van clips halve rondjes. Is vast wel iemand met een tekening. Blijft flinke klus!

Orange860

Senior Member
En denk aan de airbags enzo! Dus accu los, restspanning eraf, half uur wachten, stoel los en dan aan de slag. Tekening doet wonderen. Maar let op: is flinke klus.

Is gewoon een los draadje dat je netjes geleidt geen betere optie?

gbbosma

Forumguru
Idd een hele klus, en dat voor één draadje. Misschien niet eens een gek idee om een los draadje netjes langs de stoel te geleiden.

Bovenaan Onderaan