Vinkelaar

M'n alias, niet zo moeilijk te verzinnen.
Heb al 11 maanden 'n Roomster 1200 TSI van medio 2010, toen de enige gebruikte automaat in het hele land. Exclusief dus, zette hem vorige week op de camping naast ..... 'n zelfde kleur Roomster met mooiere velgen, ook 'n automaat.
Waarom 'n Roomster? Vanwege die automaat, die nóg soepeler is dan die van de ingeruilde Mercedes. 'n A-tje weliswaar, maar toch..... En om z'n onverwachte koppelkromme, bijna gelijk aan die van het dieseltje. Met 'n trekhaak eronder kan-ie mooi onze Eriba Touring trekken. En er kan meer bagage in, zeker als de achterstoelen eruit zijn. Die wegen wel even 45 kg!
Hij wordt dus gebruikt om onze vrije tijd door te komen, we zijn beiden al even met pensioen. En voor noodzakelijke dingen als het weer te slecht is om te fietsen of de afstand te groot. Het zou dus onze laatste auto kunnen zijn........

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Vinkelaar. Wat exclusief is wat niet, is soms moeilijk in te schatten, bij mijn vorige auto had ik blijkbaar een nogal exclusieve kleur: de uitvoering kwam ik regelmatig tegen (vanwege 'actiemodel' betekende dat ook dezelfde motor en velgen), maar dezelfde kleur kwam ik pas na een jaar of 8 voor het eerst tegen op hetzelfde automodel. (wel zag ik af en toe andere modellen die achteraf in dezelfde kleur waren gespoten)

Bovenaan Onderaan