MightyOne
Lid
Een aantal mede Skoda rijders heeft al een virtual cockpit (Digitaal Instrumenten Display) achteraf laten inbouwen. Persoonlijk vond ik de informatie nogal versplinterd over het forum staan, daarom dit topic om geinteresseerden een plek te bieden waar men (alle) informatie kan vinden. De informatie die hier staat heb ik van de bedrijven welke deze "operatie" uitvoeren. Heb je meer informatie wees welkom om dit te delen hopelijk krijgen we dan een goed overzicht.
Waarom Virtual Cockpit?
Laten we heel eerlijk zijn, het ziet er gewoon ongelooflijk mooi uit. het analoge display (met Maxidot) werkt ook gewoon natuurlijk alleen maakt naar mijn inzien dit mijn auto af.
1. Welke (mogelijk) vereisten zijn nodig?
Mijn ervaring is dat de meeste naar je VIN/Chassisnummer vragen, daaruit kunnen ze opmaken met welke opties de auto is opgeleverd.
2. Waar kun je deze ingreep laten doen (Google Maps).
Ik heb de volgende bedrijven (tot dusver) gevonden die (o.a.) deze ingreep doen.
Last Edit: 7-11-2019, 08:50
Ik denk dat ik hierboven een mooi beginnetje heb gemaakt. Weet iemand anders nog bedrijven die het doen? graag bovenstaande informatie aanleveren en ik vul het lijstje aan.
Waarom Virtual Cockpit?
Laten we heel eerlijk zijn, het ziet er gewoon ongelooflijk mooi uit. het analoge display (met Maxidot) werkt ook gewoon natuurlijk alleen maakt naar mijn inzien dit mijn auto af.
1. Welke (mogelijk) vereisten zijn nodig?
Mijn ervaring is dat de meeste naar je VIN/Chassisnummer vragen, daaruit kunnen ze opmaken met welke opties de auto is opgeleverd.
- Columbus 9.2" NAV
- Stuurwiel, niet ieder stuurwiel is blijkbaar geschikt (VIEW knop?)
2. Waar kun je deze ingreep laten doen (Google Maps).
Ik heb de volgende bedrijven (tot dusver) gevonden die (o.a.) deze ingreep doen.
- Coding & Retrofit Niederrhein (Matze Work)
Regio: Kevelaer (D)
Prijs: 1850,- (incl. duitse BTW)
Opmerking: Dient de helft vooraf aan te betalen.
- VagExpert (BM Onderdelen)
Regio: Boven-Leeuwen
+31621806193
Prijs: 2000,- (Incl. BTW)
- VAS Technics
Regio: Zeist
Prijs: 2000,- (Incl. BTW)
- Cartronic
Regio: Den Haag
Telefoon: (070) 3839836
Prijs: 1900,- (Incl. BTW)
- Audiwereld
Regio: Utrecht
Prijs: 1700,-
Last Edit: 7-11-2019, 08:50
Ik denk dat ik hierboven een mooi beginnetje heb gemaakt. Weet iemand anders nog bedrijven die het doen? graag bovenstaande informatie aanleveren en ik vul het lijstje aan.
Laatst bewerkt: