Vloermatten RS-logo

Jelte Vonk

Actief lid
Wie weet waar ik velours matten kan vinden met het Vrs-logo erop?
Voor een Skoda Octavia RS uit 2007.

Ik heb ergens anders op het forum een link gezien naar > hoica.de < maar dat moet toch ook wel wat goedkoper kunnen?
Het enige wat ik zelf heb kunnen vinden is een engelse site, maar dat past een beetje lastig lijkt mij.:winkie:
En op marktplaats iemand maar die heeft alleen voor het model octavia van 04-1997 t/m 06-2004.

Alvast bedankt,

Gelukkig Skoda rijder Jelte Vonk

Antera

Donateur
waarom niet gewoon bij de dealer bestellen? dan heb je meteen goed matten en een goed logo zoals het hoort. Die andere matten zijn vaak niet altijd alles.

Jelte Vonk

Actief lid
vloermatten

Ik kon ze op de Skoda.nl site niet vinden wel voor het model vanaf 2008.
Dus volgens mij zou ik ze niet met Rs-logo kunnen krijgen bij de dealer.
Maar ik ga morgen meteen even bellen voor de zekerheid.

Bedankt groet,
Jelte

weet niet of deze goedkoper is, kijk zelf maar, denk dat je bij de dealer weinig meer betaalt, misschien wel zelfs minder.
link

Antera

Donateur
hier en print screen van etka de sportline versie zijn helaas deze:
125790950-01.jpg

en anders de normale matten bestellen misschien OEM kwaliteit en daar het logo in laten stikken

Jelte Vonk

Actief lid
Bedankt voor jullie snelle reacties, maar het is nog niet wat ik zoek...
Ik hoop dat ze me morgen bij de dealer kunnen helpen, ik bel ze wel even op.
Op marktplaats staan best mooie matten, alleen dus voor het eerste model.

Groet,
Jelte

Jelte Vonk

Actief lid
Bij de dealer kunnen ze me niet helpen die heb ik net gesproken.
Ga proberen dat setje via e-bay te regelen.

Rallye

Forumguru
De dealer kan je niet helpen? Ik heb vorig jaar nog een nieuwe mat bij mijn dealer besteld (en gekocht). Zwarte mat met grijze rand? Het voordeel van RS-matten was nu juist dat ze, in tegenstelling tot de normale, per stuk leverbaar zijn. Kostte, zo uit mijn hoofd, iets van 50 euro.

Je zou Vruggink in Halle eens kunnen bellen.

Rallye

Forumguru
Zo uit mijn hoofd wel, maar ik ben nu niet in staat het even voor je te checken. Wordt wel vanavond.

Ronnie

Forumguru
Bestelnr.(ETKA) voor RS: 1Z1 864 435 B 62u (Links) Zwart/Aqua >>'97, Prijs: € 44,91 per stuk.

Ronnie

Forumguru
Ze staan in ETKA onder het kapitel Carrosserie; er achter staat vermeld "RS".
Helaas staat er geen foto bij dus ga ik er van uit dat er een RS logo opzit........

Antera

Donateur
Ze staan in ETKA onder het kapitel Carrosserie; er achter staat vermeld "RS".
Helaas staat er geen foto bij dus ga ik er van uit dat er een RS logo opzit........

de dealer hier ook nog even gepolst en die heeft even wat navraag gedaan maar die kwam ermee dat er Geen RS op staat helaas

Ik zoek deze matten dus voor een RS uit 2002. Zal vanmiddag bij de dealer informeren, mocht dat op niks uitdraaien weet iemand hier waar ik deze kan vinden? Liefst origineel.

Bovenaan Onderaan