vocht problemen

Hoi,

Een vraag,

Als het regend zoals gisteren en ik zit met 2 a 3 mensen in de auto beslaan mijn ruiten als een gek ( het lijkt wel een auto auto ) Hebben meer mensen hier last van ??

Groetjes edje

Erik_NL

Forumguru
als het regent heb je te maken met een hoge luchtvochtigheidsgraad. Tel daarbij de waterdamp die 2 à 3 inzittenden uitademen en eventuele natte kleding, dan is het vrij normaal dat ruiten beslaan. Na verloop van tijd zal dat over moeten gaan naarmate de motor op temperatuur raakt en met de aircoblower vol aan

Daan Tambach

Nieuw lid
Of je hebt, net als veel andere fabia bezitters, last van lekkende achterportieren. Zoek maar in dit forum.
Had ik ook, even afkitten en opgelost.

Ronnie

Forumguru
@ Skoda-Edje: Je hebt toch geen Cabrio?
Misschien handig als je ergens neerzet welke auto je hebt.

EdK

Forumguru
heb je je ventilatie soms op recirculatie staan ??
Tsja logisch dat dan alles beslaat

Nee ik heb geen cabrio, maar enige tijd geleden waren mijn achter vloer kleden zeik nat. Ik had echt niet de raam open laten staan ik heb echt geen cabrio. Maar nu lees ik dat er extra kit naden er in moeten toch maar eens kijken of ik iets kan vinden. o ja het gaat hier over een fabia uit 2007 laaste model met een nieuwe fabia moter er in.

Groetjes Edje

Fabia

† In Memoriam
Check het forum maar ff er lopen daar genoeg draadje over en ook een handleiding om hetzelf te doen.

Bovenaan Onderaan