Vocht via de achterdeuren naar binnen.

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Even een vraagje

Ik heb al enige tijd last van water dat na het wassen op de matjes achter de stoelen ligt. Ook als je de achterportieren opent staat het water op de dorpels en de rubbers zijn nat tot aan de binnenkant van de auto.
Hoe kan ik dit oplossen??

mvg Stefan:xyxthumbs:

Ronnie

Forumguru
Deurkaart eraf, raamchassis losboren, opnieuw kitten, zaakje weer vastpoppen, deurkaart er weer op, klaar.

(Staat tot in den treure in 't Fabia 1 topic beschreven!.....)

KEC

Lid
hier staat een how-to met uitgeschreven handleiding en link naar youtube filmpje.

Heb het net zelf opgelost-->prima te doen :473: Thank me later!!!

D

Deleted member 1943

dank u mensen dit is een mooi klussie voor de winter als ik ff niks te doen heb.
:xyxthumbs:

Djinn_4fun

Actief lid
In de winter hoop ik dan dat het vocht in je deur niet bevroren is, anders heeft het nog geen zin te kitten.

Megawendy

Nieuw lid
Hallo allemaal :)

Hier even een vrouwen vraagje ;)
wij hebben ook een skoda fabia en ook bij de achterportieren dat de rubbers nat zijn tot aan de binnenkant toe, nog geen natte matjes gezien maar dat zal er ook wel aan zitten te komen. Heb ook ff gezocht op internet en een filmpje gezien van het kitten dus dat moet inpricipe wel lukken om zelf te doen.
Maar is het dan niet zo dat juist en water blijf staan in de deur als je het afkit?

(of zal ik even naar de dealer gaan waar we de auto gekocht hebben(we hebben nog garantie) en het hun laten uitzoeken/doen?)

Gr.

KEC

Lid
het probleem is juist dat de oude dichting vol water zit en begint door de lekken naar de binnenkant.
zoals gezegd kan het water weg via de afwateringskanaaltjes onderaan de deur

als je garantie hebt zou ik het gewoon door de dealer laten oplossen.

Bovenaan Onderaan