Voetruimte verlichting

Mikedejong1

Forumguru
Goedemorgen,

Ik zou graag voetverlichting in m'n Rapid Spaceback van 2014 willen (laten) monteren door VAGautomotive in Apeldoorn.

Ik kwam alleen tot de ontdekking dat er bij de Rapid geen uitsparingen zitten en bij de Volkswagen Polo etc wel.

Het mooiste is natuurlijk om het geheel origineel te houden dus bij deze de vraag of iemand weet of het onderdeel(onderdelen) te vervangen zijn van bijv een sloopauto, zodat bij montage gewoon de originele lampjes gebruikt kunnen worden...?

Graag hoor ik van jullie

Goed idee, wil ik ook nog eens doen. De uitsparingen voorin zal inderdaad niet zo moeilijk zijn die zelf te maken, achterin zitten de lampjes bv in een Octavia onderin het stoelframe...als daar ook geen voorbereiding zit wordt het wel een stuk lastiger. Volgens mij is de aansturing vanuit de boordnetmodule ook niet zomaar aanwezig, dus denk dat dit valt in de categorie uitdagingen (wat het dan juist wel weer leuk maakt :D)

Mikedejong1

Forumguru
Hoe denken jullie hierover...? Ik ben nogal huiverig omdat de Rapid geen voetverlichting heeft standaard en of het dan wel zo werkend te programmeren is of dat ik m'n hele computer om zeep laat helpen? Vind het lastig want ben totaal niet technisch.. De uitsparingen maken lukt me nog wel denk

SuperBeeb

Forumguru
vroeg me ook al af waarom. Toen ik ontdekte dat mijn (inmiddels ex-) Passat regelbare voetruimte verlichting had, heb ik heel hard moeten lachen. Hondenpoepdetectie zou ik handiger vinden":deuk:

Bovenaan Onderaan