Voetruimteverlichting achterpassagiers

Volgens mij hoort er (in ieder geval bij de Ambition uitvoering) standaard voetruimteverlichting in de Superb Combi te zitten. Bij mijn auto brand deze in ieder geval niet. Wellicht is men deze na leder inbouw vergeten aan te sluiten. Nu wil ik zelf de verlichting weer in orde maken. Kan iemand mij daarom vertellen of de voetruimteverlichting voor de achterpassagiers in zit? En zo ja, hoe krijg ik die (weer) aangesloten?

De Superb is 3 dagen geleden geleverd. :) In het exemplaar waarmee ik een proefrit maakt eind 2011 zat wel werkende voetruimteverlichting...
En als ik het topic lees dat je meestuurde is het de ene keer wel ingebouwd en een andere keer weer niet. Toch maar eens contact zoeken met de dealer.

Ja, voetenruimteverlichting, maargoed, staat er ook vermeld dat dit ook voor achterin geldt?
Ik weet dat het er bij 2011 wel opzat, maar 2012 weet ik niet. Als je op het forum eens rond kijkt, kom je nog meer gerelateerde topics tegen.

Zijn er Superb Combi rijders die hun auto onlangs in ontvangst hebben genomen die hierover iets kunnen zeggen? Uiteraard ben ik hierbij op zoek naar informatie over het al dan niet branden van de voetruimteverlichting bij openen portier en bij rijden in het donker. Ik wil graag goed beslagen ten ijs komen als ik contact opneem met de dealer.

serious

Nieuw lid
Hoi Jwolfkamp, ik heb vrijwel dezelfde auto.
Alleen in de kleur wit met Amundsen ingeruild voor Columbus.

Ik heb achterin voetruimte verlichting en die brandt volgens mij ook.....

Giant

Forumguru
Mijn Ambition Business line combi uit januari 2011 heeft op 4 punten (dus voor en achter) voetruimte verlichting. Die gaat vol vermogen aan bij openen van een portier en blijven voor en achter branden op het niveau dat ingesteld is in de maxi dot bij 'footdwell light' als ik het goed zeg uit mijn hoofd.

Gisteren nieuwe S2C (elegance) afgehaald, heeft voetruimte verlichting achteraan. Intensiteit kan inderdaad via de maxidot ingesteld worden (stond standaard op 30%)

Bovenaan Onderaan