tha a
Senior Member
Wellicht dat men hier (wederom) het verlossende antwoord heeft..
Er zit na mijn vakantie vogelpoep op de bijrijdersruit. Net uit het zicht als er iemand zit en dus vrolijk 3 weken mee rond gereden. Lekker gebakken in de franse zon dus effect is heerlijk...![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)
Inmiddels 2 x gewassen en net ook met ruitenreiniger getracht de rommel te verwijderen.
De meeste resten gaan er redelijk af achter blijft er een kleverig spoor achter wat ik er niet afkrijg. Zelf krabben met bv je nagels heeft 0 effect.
Heeft er iemand een tip om deze rommel eraf te krijgen? (en ja, de volgende keer ren ik meteen met een emmer naar buiten om het te verwijderen... wat een rotzooi)
Er zit na mijn vakantie vogelpoep op de bijrijdersruit. Net uit het zicht als er iemand zit en dus vrolijk 3 weken mee rond gereden. Lekker gebakken in de franse zon dus effect is heerlijk...
![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)
Inmiddels 2 x gewassen en net ook met ruitenreiniger getracht de rommel te verwijderen.
De meeste resten gaan er redelijk af achter blijft er een kleverig spoor achter wat ik er niet afkrijg. Zelf krabben met bv je nagels heeft 0 effect.
Heeft er iemand een tip om deze rommel eraf te krijgen? (en ja, de volgende keer ren ik meteen met een emmer naar buiten om het te verwijderen... wat een rotzooi)