Voice Control Columbus

remcee

Lid
Het tweede issue wat ik heb met mijn Columbus is dat Voice Control niet werkt. Als ik de TTP toets (volumedraaiknop) druk word de radio gemute, maar verder gebeurd er niets.

Zijn ze dit vergeten of moet ik zelf nog iets instellen? De handleiding is ook niet echt heel duidelijk hierin...

remcee

Lid
Dat topic had ik inderdaad gelezen. Daar staat een heleboel in, maar niet het antwoord op mijn vraag. Ikzelf ben ook niet zo'n voorstander om alle vragen in één groot topic te zetten, daar word het forum heel onduidelijk van. Daarom heb ik twee vragen separaat gesteld.

In ieder geval, om voice control te laten werken, druk ik dan de juiste knop in? Kan ik dit alsnog laten instellen?

hemi24

Forumguru
Kort het volumewieltje indrukken zou de voicecontrol moeten starten.

Het geluid wordt gemute en dan komt de "tingeling"-toon met de melding van Voice-control active in het Maxidot...

...en dan schreeuwen maar!!!

Mijn auto is van vóór week 45 van 2009, dus ik mis nog de stemgestuurde functies van de Columbus, maar zo nu en dan gebruik ik het wel voor de spraaksturing van de rSAP-BT.
Ik erger me er zo nu en dan aan dat de bevestiging niet wordt opgepikt en dan de onvermijdelijke dame komt met "Pardon?!?"

"Yes" is trouwens niet nodig: "No" werkt in dat geval ook om te bevestigen..!

Bovenaan Onderaan